Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Сполучники у складному реченні. Сполучники сурядності і підрядності
|
Розрізняє види сполучників за значенням
|
С.160- правило знати.
Вправа 295, завд.1,2.
Вправа 292 завд 2.
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
Сполучники сурядності і підрядності ур 2
|
С.160-161 таблиці
Впр.296, 299
|
Українська література
|
1.
|
Олег Ольжич «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш»
|
Виразно читає ліричний твір, здійснює ідейно-художній аналіз
|
Аналіз 2 твору за вибором (але! Робити самостійно):
1)мотив, ідея, головна думка
2)художні засоби: епітети, метафори, порівняння
3)тип римування, віршовий розмір
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
Олена Теліга «Сучасникам», «Радість»
|
Алгебра
|
1.
|
Функція. Способи задання функції.
|
Формулювати означення функції, називати її способи задання. Розв’язувати вправи на знаходження значення функції.
|
П. 15, № 796, № 798, № 805
|
gt6oqty
|
2.
|
Область визначення та область значень функції.
|
Пояснити, що таке область визначення та область значень функції.
Знаходити ОВ та ОЗ функції.
|
П. 15, № 810, № 812
|
Геометрія
|
1.
|
Третя ознака рівності трикутників.
|
Формулювати третю ознаку рівності трикутників та застосовувати її до розв’язування задач.
|
П. 15, № 533 (мал.304), № 536
|
ktjj7rj
|
2.
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі на доведення, прикладні задачі.
|
П. 15, № 538, № 548
|
Англійська мова
|
1.
|
Going To the Theatre
|
Вміти надавати оцінку театральному мистецтву як в минулому так і в сучасності
|
Vocabulary Box- ст.149 Впр.1 ст.148-149 (усно) Впр.2,3 ст.149 (письмово)
Впр.12 ст.77 (РЗ)
|
Код доступу:
z4jcrdr
|
2.
|
Are You a Cinema-Goer?
|
Надавати рекомендації щодо перегляду фільму чи вистави, вміти аргументувати власну думку
|
Опрацювати таблиці на ст.150-151
Впр.4,5,6 ст.150-151 (усно)
Виконати письмове завдання в Google Classroom
|
3.
|
Likes and Dislikes
|
Вміти оцінити кінофільм, написати короткий відгук на кінофільм після його перегляду
|
Впр.1 ст.152 (письмово)
Впр.15 ст.79 (РЗ)
|
Музика
|
1.
|
Мюзикл
|
-учні зможуть розрізняти види кіно- мистецтва, мюзиклу та його представниками
-зможуть розрізняти спільні риси між оперою, опереттою, мюзиклом та кіно
|
Переглянути відео матеріал «Ромео та Джульєтта»-мюзикл .Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, відео матеріли, які завантажена
в Google classroom.
|
Код доступу: li2cmxo
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Оповідач твору (батько)
|
Ознайомитись з поняттям «оповідач». Розглянути роль оповідача у творі
|
Застосовуємо поняття з теорії літератури
стр. 268
|
Код класу: m6ejnwo
|
2.
|
Особливості дитячого світу. Роль елементів фантастики.
|
Розглянути елементи фантастики в новелі «Чарівна крамниця», та визначити її роль.
|
Виписати фантастичні елементи.
|
Фізика
|
1.
|
Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри.
|
Учні зможуть пояснити причини виникнення атмосферного тиску. Читати покази шкали барометра, знати і розуміти його будову
|
§35, 36, впр.229, 242
|
4llsizc
|
2.
|
Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда
|
Застосувати закон Архімеда до розв`язування задач.
|
§37, 38, впр 257, 258
|