Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Вживання прийменників
|
Вживають прийменники доцільно
|
Впр. 275, 276(завд.2)
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс
|
Пишуть похідні прийменники правильно
|
Парагр.35, правило с.152. Впр.280, 281
|
3.
|
Впр.282, 283. Тести в Класі.
|
Українська література
|
1.
|
М.Павленко «Русалонька із 7-В…»
|
Читає твір, характеризує героїв, визначає зав’язку твору.
|
Дочитати, визначити і записати до зошита зав’язку твору.
Д/з: Прочитати: Любов Пономаренко «Гер переможений»
|
Код Класу: s46ltoz
|
Алгебра
|
1.
|
Метод групування.
|
Розкладати многочлени на множники способом групування.
|
П.14 (стор. 127), № 749, № 751
|
gt6oqty
|
Геометрія
|
1.
|
Властивості і ознака рівнобедреного трикутника.
|
Розв’язувати задачі на застосування властивості та ознаки рівнобедреного трикутника.
|
П.14, № 499(3), № 500(2), № 501(2)
|
ktjj7rj
|
2.
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі на доведення.
|
П.14, № 498(3), № 503(1)
|
Англійська мова
|
1.
|
Favourite Movies
|
Обговорювати та порівнювати фільми, розуміти на слух текст, знаходити інформацію за прослуханим текстом для виконання завдань
|
Вивчити слова на ст.142 Впр.1,2 ст.140-141 (усно) Впр.3,4 ст.141 (письмово)
Впр.1,2 ст.72 (РЗ)
|
Код доступу:
z4jcrdr
|
2.
|
Film Genres
|
Розпитувати про перегляд фільмів у кінотеатрі, розповідати про різні жанри кінофільмів
|
Вивчити таблицю на ст.142
Впр.5 ст.142 (усно)
Впр.6,7 ст.142 (письмово)
Впр.5,6 ст.73-74 (РЗ)
|
Хімія
|
1.
|
Добування кисню в лабораторії та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню.
|
Учень/учениця
знає способи добування кисню в лабораторії та способи збирання кисню;
розуміє поняття про каталізатор;
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
|
Код доступу: 34qphsf
|
2.
|
Практична робота 4. Добування кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності
|
Музика
|
|
Диско
|
-учні зможуть розрізняти представників епохи диско, та особливості виконання.
-познайомляться з творчістю Ф.Сінатра та Л.Утьосова.
|
Прослухати твори: Ф.Сінатра, Дж.Герман, Е.Фіджеральд, Л.Утьосов джазо вий оркестр «Пароплав»
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, відео матеріли, які завантажена в Google classroom.
|
Код доступу: li2cmxo
|
Біологія
|
1-2
|
Рух тварин. Покриви тіла тварин.
|
§ 40-41 читати та відповідати на запитання.
|
|
Фізика
|
1.
|
Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску
|
Знатимуть поняття тиску та вмітимуть його знаходити
|
§31, впр. 187, 194
|
4llsizc
|
2.
|
Тиск рідин і газів. Закон Паскаля
|
Знатимуть закон Паскаля та вмітимуть його застосовувати.
|
§32, впр.206, 207
|