Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Тренувальні вправи з теми «Прислівник». Морфологічний розбір прислівника
|
Знають ознаки прислівників, розряди, можуть визначати їх
|
Виконати завдання з документа https://docs.google.com/document/d/1XyaXLxE4QnAybMqzpbB163KyXBKptFq6PSM_nqkCZDU/edit?usp=sharing
|
s46ltoz
|
2.
|
Творення і правопис прислівників. Букви –н- та –нн-
|
Пишуть прислівники правильно
|
Усно: впр.224
Параграф 27 – правило
Впр.225, 227,229
|
3.
|
Ні і не з прислівниками
|
Параграф 28 – правило записати і вивчити
Вправа 230, 232 – усно
Письмово: впр.231, 232, 233.
|
Українська література
|
1.
|
Богдан Лепкий «Мишка»
|
Знають біографію автора, зміст твору, можуть визначити тему, ідею, проблематику
|
Читати біографію автора, твір. Виконати завдання https://www.facebook.com/photo?fbid=2823626634551481&set=gm.3772878939431173
|
s46ltoz
|
2.
|
Богдан Лепкий «Мишка»
|
Виконати тести
|
Музика
|
1.
|
Джаз
|
-учні зможуть розрізняти представників епохи джазу, та особливості джазового виконання.
-познайомляться з творчістю джазменів.
|
Опрацювати сторінки підручника 98-101. Записати поняття в зошити стор. 100;
прослухати твори: Ф. Сінатра, Дж. Герман, Е. Фіджеральд
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, відео матеріли, які завантажена
в Google classroom.
|
li2cmxo
|
Хімія
|
1.
|
Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій. Схема хімічної реакції. Хімічні рівняння.
|
Учень/учениця
вміє складати рівняння хімічних реакцій;
розуміє закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій;
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
|
Код доступа 34qphsf
|
2.
|
Складання рівнянь хімічних реакцій.
|
Фізика
|
1.
|
Густина речовини
|
Учні знатимуть поняття густина речовини та вмітимуть її знаходити
|
Опрацювати §24, впр. 98, 99
|
4llsizc
|
2.
|
Розв`язування вправ
|
Роз`язувати задачі застосовуючи формулу густини
|
Впр. 111, 112
GoogleClassroom
|
Алгебра
|
1.
|
Різниця квадратів.
|
Знаходити різницю квадратів двох одночленів за формулою.
|
П. 12, № 599, № 601, № 619(2)
|
Код класу gt6oqty
|
2.
|
Різниця квадратів.
|
Записувати у вигляді добутку двочлен, застосовуючи формулу різниці квадратів.
|
П. 12, № 610, № 613, № 615
|
Геометрія
|
1.
|
Властивості кутів трикутника.
|
Формулювати та доводити теорему про суму кутів трикутника, розв’язувати задачі.
|
П. 11, № 349, № 352(3 стовпчик), № 358(3)
|
Код класу ktjj7rj
|
2.
|
Властивості кутів трикутника.
|
Формулювати та доводити теорему про зовнішній кут трикутника, розв’язувати задачі.
|
П. 11, № 361(3), № 362, 377
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
Технологічний одяг для кухні.
Технічне конструювання. Основні типи креслярських ліній. Розміри на кресленнях
Зняття мірок.
Побудова креслення виробу
|
Використовує моделі-аналоги для вдосконалення виробу.
Характеризує властивості конструкційних матеріалів.
Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та будує креслення виробу
|
Зняття мірок.
Побудова креслення виробу
|
Код класу ahzq5ne
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1.
|
Види з'єднання, з'єднання дерев'яних деталей.
|
|
|
|
Географія
|
1.
|
Води суходолу
|
Знати які є типи води, найбільші річки на Землі
|
параграф 24, ст. 90-92 (НОТАТКИ ДО ТЕМИ) см.92
|
|
2.
|
Природні зони: вологі екваторіальні ліси, савана та рідколісся. параграф 25, ст. 93-95
|
розміщення екваторіальних лісів та савани
|
(ПРОЧИТАЛИ - ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ) ст. 96
|
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Різноманіття світу речей. Конструювання об’єктів дизайну
|
Усвідомлює важливість дотримання технологічної послідовності при виготовленні виробу
|
Виконати коробку для подарунку (паперопластика)
|
Код класу pkwdkct
|