Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Музика
|
|
«Фольклор та сучасна стилізація.»
|
Учні продовжать знайомитися з поняттями «фольклор», «обробка народної музики», із видами та способами стилізації народних музичних творів. Ознайомляться з творчістю українського композитора Є.Станковича, з народними джерелами фольк-опери «Коли цвіте папороть». Розвиватимуть відчуття ритму, інтерес до української пісні та до творчості вітчизняних композиторів.
|
Опрацювати сторінки підручника. Записати поняття в зошити;прослухати твори Є.Станкович.Фольк-опера «Коли цвіте папороть»(фрагмент); • Пісня «Ой на Івана, та й на Купала» (стилізація народного обряду) у виконанні Театру Пісні «Джерела».
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, відео матеріли, які завантажена
в Google classroom.
|
Код доступу:li2cmxo
|
Фізика
|
1.
|
Розв'язування задач
|
Розв'язувати задачі на нерівномірний рух і середню швидкість
|
Впр.62
|
|
2.
|
Самостійна робота
|
Перевірити рівень знань
|
GoogleClassroom
|
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Джеймс Олдрідж «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми.
|
Охарактеризувати образи персонажів, усвідомлює цінність родинних стосунків.
|
Прочитати Джеймс Олдрідж. Скласти план до твору. «Останній дюйм». Приєднатися до Google.classroom. Код доступу: u2xlgy2
|
Код доступу: u2xlgy2
|
2.
|
Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення.
|
Аналізує трагічні наслідки ризикованого втручання людини у світ природи.
|
Підготувати харектеристики головним героям. Приєднатися до Google.classroom. Код доступу: u2xlgy2
Виконати тест
|
Інформатика (вч. Антонюк О. М. )
|
1.
|
Типи даних електронних таблиць
|
Вміння виставити і рузміння різниці в електронних таблицях
|
Прочитати та виконати завдання на google classroom
|
|
Інформатика (вч. Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Інтернет речей
|
Дізнаються що таке інтернет речей, де застосовують концепцію інтернету речей.
|
§ 6 ст. 50-58
Вправа 1, 2 ст. 55-56
|
Код Класу:
|
Географія
|
1.
|
Населення Африки (підручник) параграф 19 , ст.72-73.
|
Перевірити себе на ст.73,дати відповіді на запитання .
|
Інформацію мати в зошиті
|
|
2.
|
Держави Африки (підручник)параграф 20 , ст.74-78.
|
Уважно опрацювати, виконати практично на контурних картах позначити республіки Африки
|
Інформацію мати в зошиті
|
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1.
|
Види оздоблення виробу
|
Інформація про види металів та їх властивості
|
Інформацію мати в зошиті
|
|
2.
|
Інформація про види металів та їх властивості
|
Інформацію мати в зошиті
|
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Середньовічне суспільство та християнська церква
|
Пояснювати поняття «церковна ієрархія», «єпархія»; визначати роль християнської церкви у житті людини Середньовіччя
|
Опрацювати матеріал §11
|
Код Класу:
|
2.
|
Практична роботи. Замок. Рицарські традиції. Життя селян.
|
Описувати повсякденне життя у феодальному замку, міському будинку, селянській господі
|
Опрацювати матеріал §11
|