Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Друга світова війна у європейській поезії
(К. І. Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте»).
|
Висловити емоційне враження від прочитаного, пояснити своє ставлення. Виразити власне судження щодо подій і образів, підтвердити свою думку цитатами з тексту
|
Прочитати підручник ст. 123 – 127. Дати відповіді на запитання на ст. 127.
|
Код доступу: u2xlgy2
|
2.
|
Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи.
В. Биков. «Альпійська балада». Особливості сюжету і композиції повісті.
|
Висловити емоційне враження від прочитаного, пояснити своє ставлення. Виразити власне судження щодо подій і образів, підтвердити свою думку цитатами з тексту
|
Прочитати підручник ст. 128 – 154. Дати відповіді на запитання на ст. 154.
|
Музичне мистецтво
|
|
«Аранжування поліфонічних творів»
|
Учні познайомляться з новими поняттями «поліфонія» та «гомофонія», новими видами аранжування.
Дізнаються про творчість німецького композитора Й.С.Баха.
Зможуть узагальнити знання з теми аранжування.
Зможуть відрізнити звучання Органа, поліфонії та монофонії.
|
Опрацювати сторінки 45-47 підручника. Записати поняття в зошити (Поліфонія, гомофонія) прослухати твори Й. С. Баха.
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, яка завантажена
в Google classroom.
|
Код Класу: li2cmxo
|
Інформатика (вч. Антонюк О. М. )
|
1.
|
Поняття електронної таблиці
|
Базове розуміння і навички користування електронною таблицею Excel
|
Опрацювати і конспектувати
документ в google classroom.
|
Код Класу: 6owotou
|
Інформатика (вч. Козадаєва О. С.)
|
1.
|
Інтернет-ресурси для спільної роботи
|
Створити, опублікувати документ на Google-диску, працювати над спільним документом.
|
§ 4 ст. 29-41
Вправа 3-5 ст. 35-38
Надати вчителю доступ до файлів для перевірки (в полі здати написати посилання на документ)
|
Код Класу: zf36mil
|
Історія України
|
1.
|
Практичне заняття. Русь-Україна від літописних антів до Святослава
|
Показувати на карті розселення східних слов’ян, позначати в хронологічній послідовності основні події, описувати історичного діяча.
|
§ 6 (опрацювати)
Заповнити таблицю ст. 35
Скласти історичний портрет княгині Ольги або Святослава
|
Код Класу: 2i2mex7
|
2.
|
Узагальнення до розділу І
|
Називати основні події періоду виникнення і становлення Русі-України
|
§ 7
Усні відповіді на запитання ст. 37-38
Тестові завдання в Google Classroom
|