Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Сполучник як частина мови
|
Знає, що таке сполучник, називає приклади.
|
С.156- вивчити правило
Вправа 288, 290
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
Види сполучників за будовою, походженням
|
Називає види сполучників за будовою, походженням
|
С.156 – таблицю читати
Вправа 289, 292 завд.1
|
3.
|
Сполучники у складному реченні. Сполучники сурядності і підрядності
|
Розрізняє види сполучників
|
С.160- правило знати.
Вправа 295, завд.1,2.
Вправа 293 завд 2.
|
Українська література
|
1.
|
Любов Пономаренко «Гер переможений»
|
Уважно читає новелу, пояснює головну думку, коментує кінцівку твору; називає проблеми, порушені у творі, художні деталі. Пояснює, що таке гуманізм, толерантність.
|
Прочитати біографію авторки, твір.
Заповнити картку
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
Контрольна робота
|
Оцінить свої знання з теми
|
Тести у Класі
|
Алгебра
|
1.
|
Розкладання многочленів на множники.
|
Розкладати многочлени на множники різними способами.
|
С/Р стор.282 В-1 № 1 (2,3), № 3 (2,3), № 4 (2,3) В-2 № 1 (4,5), №3 (4,5), № 4 (4,5)
|
gt6oqty
|
2.
|
Контрольна робота «Розкладання многочленів на множники.»
|
Перевірити знання учнів з даної теми.
|
Завдання в Google Classroom
|
Геометрія
|
1.
|
Розв’язування задач
|
Розв’язувати прикладні задачі на застосування властивості та ознаки рівнобедреного трикутника
|
П. 14, № 527, № 528(усно)
|
ktjj7rj
|
2.
|
Контрольна робота «Трикутник. Ознаки рівності трикутників»
|
Перевірити знання учнів з даної теми.
|
Завдання в Google Classroom
|
Англійська мова
|
1.
|
Film Genres
|
Вміти надавати інформацію про різні жанри кінофільмів
|
Вивчити слова на ст.145 Впр.1,3 ст.142-144 (усно) Впр.4 ст.145 (письмово)
Впр.8,9 ст.75 (РЗ)
|
Код доступу:
z4jcrdr
|
2.
|
Reflexive Pronouns. Улюблені кіногерої сучасних підлітків
|
Розповідати про улюблених кіногероїв сучасних підлітків; знати та вміти вживати зворотні займенники
|
Вивчити таблицю на ст.145,146
П.7 ст.199 (ГД)
Впр.1 ст.146 (усно)
Впр.2 ст.147 (письмово)
Виконати письмове завдання в Google Classroom
|
3.
|
Do You Like Movies?
|
Вміти надавати інформацію про улюблені кінофільми; знаходити потрібну інформацію у прочитаному тексті для виконання завдань
|
П.7 ст.199 (ГД)
Впр.3 ст.147 (усно)
Прочитати текст та виконати завдання в Google Classroom
|
Музика
|
1.
|
Музика театру
|
-учні познайомляться з мистецтвом театру та його представниками
-познайомляться з творчістю І. Кальман.
|
Переглянути відео матеріал «Зародження театрального мистецтва. Прослухати твори: І. Кальман «Фіалка монмарту» Арія Карамболіни. Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, відео матеріли, які завантажена
в Google classroom.
|
Код доступу: li2cmxo
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Герберт Джордж Уеллс (1866-1946). «Чарівна крамниця»
|
Знати автобіографію Г. Д. Уеллса. Переказати зміст «Чарівна крамниця».
|
Г. Д. Уеллс «Чарівна крамниця»
|
Код класу: m6ejnwo
|
2.
|
«Дива» та їхнє сприйняття персонажами
|
Відповідати на запитання відповідно теми.
|
Працюємо над змістом твору стр. 268
|
Фізика
|
1.
|
Гідравлічні машини
|
Знатимуть, що таке гідравлічна машина, для чого використовують гідравлічний прес, який він дає виграш у силі та як праюють гідравлічні гальма
|
§33, впр. 216, 221
|
4llsizc
|
2.
|
Сполучені посудини. Манометри
|
Розумітимуть у чому полягає закон сполучених посуд
|
§34, впр.234
|