Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Активні і пасивні дієприкметники
|
Розрізняє активні і пасивні дпк, уміє їх утворювати
|
Переглянути відео (обов’язково перед виконанням завдань!): https://www.youtube.com/watch?v=iQqIpaSQqUg
Розподільчий диктант з самоперевіркою
Розподілити на активні та пасивні: змарнілий, змарнований, міцніючий, вишитий, скошений, недоконаний, написаний, посивілий, опалий. Перевірити себе: https://cutt.ly/Fg6ZqDa
Виконати тести(до 25.11 дійсні!): https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3994236
Вправи, які слід відправити вчителю:
Впр.140 (за зразком). Впр.141 АБО 142.
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
Опис зовнішності людини
|
Можуть скласти опис людини
|
С.226 – правило читати
Впр.423 (завд.2), 425
|
3.
|
Правопис дієприкметників
|
Правильно пишуть закінчення дпк, суфікси
|
Створити повідомлення про вдало організовану екскурсію до іншої країни. Обов’язково використовувати дієприкметники, дієприкметникові звороти! Дієприкметники і звороти підкреслити!
|
Українська література
|
1.
|
А.Чайковський «За сестрою»
|
Знають текст твору, можуть переказати, висловлюють своє баченння подій
|
Читати с.95-99
Дайте відповідь на 2 запитання за власним вибором (зі с.99)
Дом.завд: На позакласне читання – читати В.Малик «Фірман султана» (2га книга тетралогії «Таємний посол»
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
А.Чайковський «За сестрою»
|
Аналізують героїчні вчинки козаків
|
Написати за мотивами твору про характер, поведінку, заняття запорозьких козаків.
Дом.завд: На позакласне читання – читати В.Малик «Фірман султана» (2га книга тетралогії «Таємний посол»
|
Алгебра
|
1.
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
Написати самостійну роботу, розв’язуючи вправи на виконання дій з одночленами.
|
П.7, № 350, № 353, № 356*
|
|
2.
|
Контрольна робота «Одночлени»
|
Перевірити знання учнів з даної теми.
|
Повторити п.5- п.7
|
Геометрія
|
1.
|
Розв’язування задач. Самостійна робота.
|
Розв’язувати задачі на знаходження вертикальних кутів, застосовуючи теорему.
|
П.5, № 177(2), № 178(1)
|
|
2.
|
Контрольна робота «Суміжні та вертикальні кути»
|
Перевірити знання з даної теми.
|
Повторити п.4, 5
|
Англійська мова
|
1.
|
Сервірування столу
|
Дізнатися корисну інформацію про правила сервірування столу
|
Впр.1,2 ст.71-72 (усно),
записати і вивчити слова на ст.72-73; опрацювати таблицю на ст.73;
Впр.4 ст.73 (письмово),
Впр.11,12 ст.42 (РЗ)
|
Код доступу:
z4jcrdr
|
2.
|
Як правильно накрити стіл
|
Отримають вказівки щодо сервірування святкового столу
|
Опрацювати таблицю на ст.73;
Впр.3 ст.72 усно
Впр.4 ст.73 письмово;
Вивчити слова на ст.72
Впр.13 ст. (РЗ)
|
3.
|
Активізація граматичних навичок
|
Вживати граматичні структури «a lot of; lots of; a little; a few»
|
Вивчити правила на ст.74
Bпр.1,3 ст.74-75 усно
Впр.2 ст.74 письмово;
Впр.14 ст.43-44 (РЗ)
|
Хімія
|
1.
|
Відносні атомні маси хімічних елементів. Відносні молекулярні маси елементів
|
Учень/Учениця
називає хімічні елементи (не менше 20-ти) за сучасною науковою українською номенклатурою, записує їхні символи; найпоширеніші хімічні елементи в природі;
наводить приклади простих і складних речовин, хімічних явищ у природі та побуті;
пояснює зміст хімічних формул, сутність закону збереження маси речовин, рівнянь хімічних реакцій.
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Код доступу: 34qphsf
|