Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Контрольна робота
|
Оцінює свої знання з теми
|
Виконати тест https://forms.gle/zzxj9GbXjiCRp2ZT6
Буде доступним не раніше 15.11!
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
Дієприкметник
|
Знає, що таке дієприкметник, знаходить його, складає речення з дпк
|
1.Опрацювати правила парагр.14.
2. Вибіркова робота. Виписати тільки дієприкметники: здивований, здивувати, диво, здивовано, вибілено, почорнілий, відгризти, відкрите, відчепись, відчеплений.
3. Впр.126. Виконати обидва завдання (дієприкметники при цьому слід підкреслювати!)
4.Скласти есе (5-10 реч.) про улюблену пісню з використанням дієприкметників (наприклад, переконаний, оспіваний, стомлений, зігрітий, усміхнений)
|
3.
|
Дієприкметниковий зворот
|
Знає, що таке дпк зворот, складає з ним речення, розставляж правильно розділові знаки у реченні з дієприкметниковим зворотом.
|
1.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=vf04cx0zTfc
2.Опрацювати правило (головне записати)
http://www.zhu.edu.ua/mk_school/mod/book/view.php?id=18229&chapterid=476
3.Виконати вправи:
Вправа 1
Доберіть до дієприкметника залежні слова, утворюючи речення з дієприкметниковим зворотом.
Зразок. Укритий; Стояв ліс, укритий срібним інеєм.
Розірваний, намальований, побілений.
Вправа 2
Спишіть, відокремлюючи дієприкметникові звороти комами. Підкресліть ці звороти означенням.
Повітря настояне на ароматах горобини й мокрого листя приємно дурманить голову. Біліє розквітла гречка де-не-де підсинена волошками. Безмежний степ укритий снігом спав. Коровай – обрядовий хліб поширений серед багатьох слов’янських народів. Колос викупаний сонцем вклоняється мені. Через вікно в очі зазирнув клапоть неба присипаний срібним теплом. Холодний дощ перемішаний з мокрим снігом заступив ясні обрії.
|
Українська література
|
1.
|
А.Чайковський «За сестрою»
|
Знає стислу біографію автора, зміст 1-4 розділу твору, може переказати його. Знає, що таке героїко-романтична повість.
|
1.С. 83-85 – читати біографію. Після прочитання дати відповідь на одне із запитань (1 або 2) на с.85.
2.Записати, що таке героїко-романтична повість (зі с.85)
3.Читати с.86 – 89. Скласти план за прочитаним (письмово).
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
А.Чайковський «За сестрою»
|
Знає, що таке композиція.
|
1.Записати визначення поняття «композиція» (с.85)
2. Читати с.90 – 95. Виконати завдання 1,2 (с.95)
Приклад виконання 2 завдання:
Риса характеру
|
Епізод
|
Сміливий
|
вирушає у далекий похід з метою врятувати сестру
|
|
|
Англійська мова
|
1.
|
All About Food
Все про їжу
|
Засвоїти нову лексику, практикуватимуть вживання нової лексики у мовленні
|
Впр.1 ст.64-65 усно,
записати і вивчити слова на ст.67
Впр.2 ст.65 письмово
Ст.36 (РЗ)
|
Код доступу:
z4jcrdr
|
2.
|
Що я люблю їсти
|
Засвоїти нову лексику, практикуватимуть вживання нової лексики у мовленні
|
Впр.3 ст.65-66 усно
Впр.5 ст.67 письмово;
Вивчити слова ст.67
Впр.2-4 ст37-38 (РЗ)
|
3.
|
Мої улюблені страви
|
Орієнтуватися в тексті, знаходячи необхідну інформацію
|
Записати та вивчити слова на ст.69-70
Bпр.2,3 ст.69-70 усно
Впр.4 ст.71 письмово;
Впр.9,10 ст.40-41 (РЗ)
|
Хімія
|
1.
|
Маса атома. Атомна одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних елементів
|
Учень/Учениця
називає хімічні елементи (не менше 20-ти) за сучасною науковою українською номенклатурою, записує їхні символи; найпоширеніші хімічні елементи в природі;
наводить приклади простих і складних речовин, хімічних явищ у природі та побуті;
пояснює зміст хімічних формул, сутність закону збереження маси речовин, рівнянь хімічних реакцій.
|
Домашня робота завантажена в Google Classroom
|
Код доступу: 34qphsf
|
Алгебра
|
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена.
|
Знаходити суму та різницю одночленів, зводити одночлен до стандартного вигляду.
|
П. 7, № 334, № 340
|
|
|
Дії з одночленами.
|
Знаходити добуток одночленів, підносити одночлен до степеня.
|
П.7, № 337, № 345
|
|
Геометрія
|
|
Вертикальні кути.
|
Розв’язувати задачі, використовуючи властивості вертикальних кутів.
|
П. 5, № 158, № 163(1)
|
|
|
Вертикальні кути.
|
Розв’язувати прикладні задачі.
|
П. 5, № 175(3), № 176(3), № 185
|
|