Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
9.11
Безособові дієслова
|
Знати, що таке безособові слова, їх відмінності від інших.
|
Читати парагр.11 с.62-правило.
Впр.102 – списати, знайти і підкреслити безособові дієслова.
Скласти діалог «Розмова з лікарем про стан здоров’я» з використанням безособових дієслів (наприкл. Лихоманить, нудить, не спиться тощо)
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
10.11
Способи творення дієслів
|
Пригадати способи творення, уміти розбирати слово за будовою.
|
Парагр.12 – правила.
Впр.107 – утворити дієслова від виділених слів, визначити способи творення. Наприклад: зима – зимувати (суфіксальний спосіб).
Розібрати за будовою: посиніє, бігати, заспівав (за зразком на с.64)
|
3.
|
11.11
Правопис –ться, -шся
|
Знатимуть, як писати правильно дієслова з кінцівками –ться, -шся. Знаходити і вправляти помилки
|
Завд.1.Записати правильно: миєсся, піклуєшься, дивиця, робицця, спілкуюця, дивуєтьця.
Підготуватися до контр роботи: Тести с.74 (усно) та скласти 10 запитань до теми «Дієслово» (письмово)
|
Українська література
|
1.
|
9.11
Т. Шевченко «Заповіт»
|
Читають і розповідають вивчений напам’ять вірш виразно.
Знаходять художні засоби твору.
|
1.Читати
2.Вивчити напам’ять і надіслати вчителю.
3.Виписати метафори, порівняння, епітети.
|
Код Класу: s46ltoz
|
2.
|
13.11
Контрольна робота
|
Знає програмові народні пісні, твори І. Франка, Т. Шевченка
|
Виконати тести в Класі https://forms.gle/oEtb5aQYHyFaG6Fc6
|
Англійська мова
|
1.
|
Моє відношення до домашніх обов’язків
|
Написати та зробити короткі повідомлення про свою допомогу дома
|
Впр.1,2,4 ст.59-60 усно
записати і вивчити слова, опрацювати таблицю на
ст.61,
Впр.4 ст.61 письмово
Впр.8,9 ст.30-31 (РЗ)
|
Код доступу:
z4jcrdr
|
2.
|
Мій звичайний день
|
Написати та зробити короткі повідомлення про свою допомогу дома
|
Повторити §5 ст.198
Впр.7,8 ст.62-63 усно
Впр.6 ст.62 письмово; впр.15,16 ст.34-35 (РЗ) письмово
|
3.
|
Контрольна робота по темі «Домашні обов’язки»
|
Підсумують знання по темі «Домашні обов’язки»
|
Виконати тест на Google Classroom
Bпр.1 ст.63 усно
Впр.2 ст.63 письмово;
Впр.17 ст.35 (РЗ) письмово
|
Хімія
|
1.
|
Хімічні елементи, їхні назви та символи. Поширеність хімічних елементів
|
називає хімічні елементи (не менше 20-ти) за сучасною науковою українською номенклатурою, записує їхні символи; найпоширеніші хімічні елементи в природі;
наводить приклади простих і складних речовин, хімічних явищ у природі та побуті;
пояснює зміст хімічних формул, сутність закону збереження маси речовин, рівнянь хімічних реакцій.
|
Завдання завантажені в Google Classroom
|
Код доступу: 34qphsf
|
2.
|
Маса атома. Атомна одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних елементів
|
Біологія
|
1.
|
Паразитичні бехребетні тварини.
Хордові.
|
Що таке паразити, пристосування тварин до паразитичного способу життя; отримати поняття про поширення хордових, особливості їхньої будови, класифікація хордових.
|
§ 22 ст. 96-99, § 23 ст. 100-101
|
|
Основи здоров’я
|
1.
|
Ознаки біологічного, психічного розвитку підлітка
|
Індивідуальний розвиток підлітка
|
§ 10 ст. 70-79 (читати, опрацьовувати)
|
|
Фізика
|
1.
|
Розв'язування задач
|
Учні зможуть розрахувати пройдений тілом шлях та визначати швидкість руху тіла
|
Ст. 48, 50, 52 (повторити формули §17, ст. 61 «розв'язуємо разом»)
|
Код Класу: 4llsizc
|
2.
|
Графіки рівномірного прямолінійного руху
|
Учні зможуть зобразити рівномірний рух тіла та визначати за допомогою графіка залежності швидкості руху тіла від часу.
|
Опрацювати §18, №66
|