Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Cafes and Shops. Їжа
|
надавати інформацію про здорову їжу
|
Записати слова на ст.92-93, вивчити слова Впр.1,2,4 ст.92-94 (усно)
Впр.3 ст.93 (письмово)
Впр.1,2 ст.37 (РЗ)
|
Код доступу: xy63chp
|
|
2.
|
Види їжі
|
запитувати та надавати інформацію про різні види їжі
|
Впр.1,2 ст.94-95 (усно)
Записати слова на ст.96 у словник, вивчити Впр.5 ст.75 (усно)
Впр.3 ст.96 (письмово)
Впр.3,4 ст.38-39 (РЗ)
|
|
|
3.
|
Види їжі
|
охарактеризувати деякі види їжі
|
Впр.4,5 ст.96-97 (усно)
Впр.6 ст.97 (письмово)
Впр.6,7,8 ст.40-41 (РЗ)
|
|
|
Біологія
|
1.
|
Кореневі системи. Видозміни кореня.
|
знати: види коренів, типи кореневих систем, видозміни коренів; розуміти значення видозмін коренів у житті рослини і господарстві людини.
|
Остапченко п.24
Костіков п. 25
|
Код доступу:
5dbxzhq
|
|
2.
|
Пагін – будова та основні функції.
|
знати будову та основні функції пагона; розуміти процес розвитку пагона із бруньки.
|
Остапченко п. 25
Костіков п. 26
|
|
Фізична культура
|
1.
|
ТБ під час виконання фізичних вправ у домашніх умовах. Правила поведінки на уроці фізичної культури
Силові фізичні вправи.
|
дізнатися як виконувати фізичні вправи у домашніх умовах; перевірити свої знання; зміцнити здоров'я, підвищити фізичну працездатність.
|
Google Classroom
|
Код класу:wty5yt7
|
2.
|
Історія українського волейболу. Правила гри. Силові фізичні вправи
|
перевірити свої знання; зміцнити здоров'я, підвищити фізичну працездатність
|
3.
|
Гігієна спортсмена. Основна стійка волейболіста і передача зверху двома руками.
|
використовувати свої знання
|
Інформатика
|
1.
|
Налаштування показу презентацій.
|
настроюватимуть показ презентації під свій лад. Знатимуть як зробити таймінг на презентації power point
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
Код класу:
dzhyyhf
|
Основи здоров’я
|
1.
|
Спілкування людей. Засоби і навички комунікації
|
пояснити навички та засоби комунікації
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Код доступа 3h6flwz
|
Географія
|
1.
|
Породи, що складають земну кору
|
|
" ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ"
ст 89.
|
Код класу:
xhvmzul
|
2.
|
Породи, що складають земну кору
|
|
параграф 23, ст. 90-93.
" ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ" ст.93.
|
Музичне мистецтво
|
1.
|
Жанри камерно-інструментальної музики.
|
познайомитися з особливостями інструментальної музики та
характерними ознаками жанрів камерно-інструментальної музики, їх
класифікацією;
-зможуть розрізняти різницю між інструментальними камерними та
симфонічними творами.
|
Опрацювати сторінки 112-115підручника. Записати поняття в зошити, прослухати твориЙ.Л.ван Бетховен П’єса «До Елізи»
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, яка завантажена
в Google classroom.
|
Код курса
lz54bm4
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Побутовий жанр
Сюжети картин побутового жанру
Фронтальний інтер’єр
|
знає закони композиції та художні прийоми під час виконання творчої роботи
|
Композиція «Інтер’єр казкового палацу» (олівці)
|
Код класу: qeg6n5q
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
Об’єкт проектної діяльності
Вироби з бісеру.
Вибір та обґрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту.
|
дотримується послідовності етапів проектної діяльності.
Розпізнає конструкційні матеріали. Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.
Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
Підібрати моделі- аналоги.
Виготовлення ескізу виробу.
|
Код класу:
ivsbphf
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1/
|
З'єднання деревини , способи з'єднання .
|
інформація про способи з’єднання деревини
|
Інформацію мати в зошиті
|
Код класу:
5bbzm3g
|
|
|
|
|
|
|
|
|