Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Географія
|
1.
|
Штучні водотоки і водойми
|
запам’ятати, навіщо потрібні штучні водойми; дізнатися, що таке водосховище
|
Параграф 51, ст.. 200-
202
ГОЛОВНЕ та запитання
на ст.202 2письмово
|
Код класу:
xhvmzul
|
2.
|
Льодовики та багаторічна мезлота
|
запам’ятати як утворюються льодовики; дізнатися, які особливості гірських льодовиків; дослідити, що таке багаторічна мерзлота
|
Параграф 52 ст. 203-206
Головне та запитання
на ст. 206 письмово.
|
Музичне мистецтво
|
1.
|
Жанри
збираються
разом.
|
визначати жанри за їх ознаками; познайомитися з творчістю композиторів, що працювали в різних жанрах; зможуть розпізнати їх за звучанням.
|
Записати поняття в зошити, прослухати твори композиторів котрі працювали в різних жанрах. Виконати творче завдання в Google classroom. Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, яка завантажена в GoogleСlassroom.
|
Код курса
lz54bm4
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Писанка-мальованка з використанням традиційних символів-оберегів
|
ознайомитись з символічними малюнками у писанці
|
Розфарбувати писанку-мальованку згідно задуму
|
Код класу: qeg6n5q
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
Гігієна житла.
Практична робота. Складання послідовності дій під час прибирання особистого житла
|
ознайомитись із оформленням житла, його функціональними зонами та вимогами до інтер'єру; особливостями користування побутовою технікою для прибирання житла
|
Підготувати повідомлення
1.Особливості догляду за предметами інтер'єру 2.Догляд за побутовою відеотехнікою
3.Догляд за скляними та дзеркальними поверхнями
|
Код класу:
ivsbphf
|
Трудове навчання (хлопці)
|
111111 /
|
Вироби з дерева
|
запам’ятати які є види деревини;
дізнатися про столярну справу
|
робота з ДВП та фанерою
Оздобити виріб
|
Код класу:
5bbzm3g
|