Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Повторення граматичного матеріалу. Articles
|
вживати означений
та неозначений артикль
|
|
Впр.1 ст.180 (усно)
Впр.2 ст.172 (усно)
§2,3,4 ст.196-198 (ГД) Впр.8, 11 ст.80, 82 (РЗ)
|
Код доступу: xy63chp
|
2.
|
Sightseeing
|
надавати інформацію про визначні місця різних країн
|
|
Впр.5,6 ст.76-78 (РЗ) Впр.7,9 ст.79-80 (РЗ) (письмово)
|
3.
|
Повторення граматичного матеріалу. Видо-часові форми дієслова
|
вживати форми дієслова в Present Simple, Past Simple, Present Perfect
|
|
Впр.2 (а,б) ст.180-181 (усно)
Впр.12 ст.82 (РЗ)
Впр.15 ст.84 (РЗ) (письмово)
|
Біологія
|
1.
|
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби.
|
дізнаються особливості будови шапинкових грибів, як відбувається розвиток грибниці
|
|
Остапченко п.54
Костіков п. 49
Завдання у classroom
|
Код доступу:
5dbxzhq
|
2.
|
Практична робота. Розпізнання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
|
дізнаються, які гриби є отруйними та їстівними, вмітимуть їх розрізнити
|
|
Остапченко п. 55
Костіков п.50,51
Завдання у classroom
|
Основи здоров’я
|
1.
|
Правила
безпечного
користування
газовими
приладами
|
зрозуміти правила
користування
газовими приладами
|
|
Домашня робота
завантаженна в Google
|
|
Фізична культура
|
1.
|
Теоретичні
відомості: самоконтроль за станом здоров’я ЗРВ. Складання навчального нормативу (стрибок з місця)
|
зміцнити здоров’я,
підвищити фізичну
працездатність; використати свої знання для складання навчального нормативу
|
Переглянути відео «Стрибок з місця» (на оцінку)
|
Код класу: wty5yt7
|
2.
|
Теоретичні
Відомості: видатні
футболісти
України. ЗРВ і
спеціальні вправи
для розвитку
координації рухів
під час
пересування.
|
зміцнити здоров’я;
підвищити фізичну
працездатність;
правильно виконувати
рухи під час пересування
|
введення м’яча по прямій
|
3.
|
ЗРВ і спеціальні
вправи для
розвитку
швидкості. Удар
зовнішньою
стороною підйому
по м’ячу.
|
зміцнити здоров’я;
підвищити фізичну
працездатність; виконувати удар зовнішньою стороною підйому по м’ячу
|
Фізичне самовдосконалення
|
Інформатика
|
1.
|
Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події
|
знатимуть поняття що таке «подія»
|
Опрацювати урок в гугл класі
|
Код класу:
dzhyyhf
|
Географія
|
1.
|
Океан та людина
|
запам’ятати, який вплив людини на океан; дізнатися, яка температура води в океані; дослідити які багатства океану
|
Параграф 46, ст.. 180-
182
ГОЛОВНЕ та запитання
на ст.182письмово
|
Код класу:
xhvmzul
|
2.
|
Річки
|
запам’ятати що таке річка; дізнатися чим живляться річки; дослідити що таке водний режим
|
Параграф 47 ст. 183-186
Головне та запитання
на ст.. 186письмово.
|