Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Біологія
|
1.
|
Екологічні форми рослин. Життєві форми рослин.
|
дізнатися, що таке екологічна форма рослин, життєва форма рослин; наводити приклади різних життєвих форм рослин
|
|
Остапченко п.47,48 (ст. 178-179)
Костіков п. 45
|
Код доступу:
5dbxzhq
|
2.
|
Практична робота. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин.
|
узагальнити і систематизувати знання про основні особливості будови, біології і розповсюдження мохів, папоротей та покритонасінних рослин, формувати науковий світогляд і розуміння процесу поступового розвитку рослин на Землі від простих форм до високоорганізованих і високо адаптованих до життя на суші.
|
|
Остапченко ст. 170
Костіков ст. 209-210
|
Фізична культура
|
1.
|
Теоретичні відомості: засоби розвитку швидкості і витривалості. ЗРВ і спеціальні вправи . для метань
|
перевірити свої знання; зміцнити здоров'я, підвищити фізичну працездатність
|
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться Classroom
|
Код класу: wty5yt7
|
2.
|
ЗРВ
Метання м’ячика з трьох кроків на дальність .- підготовка до виконання.
|
зміцнити здоров'я, підвищити фізичну працездатність; вміти метати м’яч з трьох кроків.
|
3.
|
Теоретичні відомості: профілактика плоскостопості. Біг на витривалість без врахування часу
|
зміцнити здоров'я, підвищити фізичну працездатність; знати і вміти використовувати свої знання
|
Інформатика
|
1.
|
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
|
зрозуміти поняття «об'єкт»
|
Опрацювати урок в гугл класі
|
Код класу:
dzhyyhf
|
Географія
|
1.
|
Атмосферні опади
|
дізнатися які види опадів
2 дослідити типи опадів
3 запам*ятати як утворюються опади
|
Параграф 36, ст. 142-145
Дати письмові відповіді на ст.. 145
|
Код класу:
xhvmzul
|
2.
|
Погода
|
дізнатися які види опадів
2 запам*ятати як утворюється погода
3 дослідити як змінюється погода
|
Параграф 37, ст. 146-149
Дати письмові відповіді на запитання ст. 149
|
Музичне мистецтво
|
1.
|
Історія Реквієму та літургії
|
розрізняти поняття реквієму та літургії;
-познайомляться з творчістю В.А.Моцарта
|
Записати поняття в зошити, прослухати твори:В.А,Моцарт Lakrimoza. Виконати творче завдання в Google classroom. Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, яка завантажена
в Google classroom.
|
Код курса
lz54bm4
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Релігійний жанр у культових спорудах.
Мозаїка (аплікація)
|
створити мозаїку
|
Виконати мозаїчну композицію на тему: «Райський сад»
|
Код класу: qeg6n5q
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
Планування роботи з виконання проекту.
Листівка виготовлена з використанням наліпок
|
розрізняти листівки за розмірaми, фoрмaми ,
використовувати наліпки.
|
Виготовити об’ємну листівку
з використанням наліпок
|
Код класу:
ivsbphf
|
Трудове навчання (хлопці)
|
111111 /
|
Оздоблення виробів з дерева
|
запам*ятати які є види оздоблення
2 дізнатися про типи деревини
|
робота з ДВП та фанерою
Оздобити виріб
|
Код класу:
5bbzm3g
|