Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Eating Habits
|
запитувати про їжу, яка подобається і яка не подобається
|
Виконати завдання тесту в Google Classroom Впр.1,2,3 ст.98-99 усно Впр.9,10 ст.42 (РЗ)
|
Код доступу: xy63chp
|
2.
|
Healthy and Unhealthy Food
|
розповідати про свої уподобання в їжі
|
Впр.1,2,3 ст.101-102 (усно)
Опрацювати таблицю на ст.102 Впр.4 ст.103(письмово)
Впр.11,12 ст.43 (РЗ)
|
3.
|
Food and Drink
|
розповідати про улюблені страви та напої
|
Впр.5 ст.104 (усно)
Вивчити п.3 ст.207, п.6 ст.209
Впр.2 ст.105-106 (усно)
Впр.6 ст.104 (письмово)
Впр.13-15 ст.44 (РЗ)
|
Біологія
|
1.
|
Стебло – осьова частина пагона.
|
дізнатися будову та функції стебла, що таке галуження стебла, що таке річні кільця.
|
Остапченко п.26
Костіков п. 27
|
Код доступу:
5dbxzhq
|
2.
|
Різноманітність і видозміни вегетативних органів
|
дізнатися, які бувають видозміни пагона (підземні та наземні), їх особливості будови та значення.
|
Остапченко п. 27
Костіков п. 30
|
Фізична культура
|
1.
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку окремих м’язових груп. Передача м’яча двома руками зверху..Подальше розучування нижньої прямої подачі. Прийом м’яча знизу обома руками.
|
зміцнити здоров'я, підвищити фізичну працездатність.
Знатимуть як виконувати передачу м’яча двома руками.
|
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться Classroom
|
Код класу: wty5yt7
|
2.
|
Режим дня учня. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості. Передача м’яча двома руками зверху. Повторення виконання нижньої прямої подачі. . Прийом м’яча знизу обома руками.
|
зміцнити здоров'я, підвищити фізичну працездатність; знатимуть як виконувати . прийом м’яча знизу обома руками.
|
3.
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності. Передача м’яча двома руками зверх. Прийом м’яча знизу обома руками після переміщення . Закріплення виконання нижньої прямої подачі.
|
зміцнити здоров'я, підвищити фізичну працездатність;
використовувати свої знання.
|
Інформатика
|
1.
|
Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.
|
настроювати базову анімацію в презентаціях
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
Код класу:
dzhyyhf
|
Основи здоров’я
|
1.
|
Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі
|
зрозуміти види стосунків;
пояснювати стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі
|
Домашня робота завантаженна в Google Classroom
|
Код доступа 3h6flwz
|
Географія
|
1.
|
Рівнини
|
|
параграф 99- 102 .
( ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ)
ст 102.
|
Код класу:
xhvmzul
|
2.
|
Гори
|
|
Параграф 26, ст 103- 107 .
( ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ ) ст. 107 .
|
Музичне мистецтво
|
1.
|
Грають віртуози. Скринька жанрів камерно-інструментальної музики.
|
познайомитися з особливостями інструментальної музики та
характерними ознаками жанрів камерно-інструментальної музики;
-зможуть розрізняти поняття: імпровізація, віртуоз,камерний оркестр.
|
Опрацювати сторінки 116-118підручника. Записати поняття в зошити, прослухати твори:Н.Паганіні Каприз№ 24, Ванесса Мей Сучасна обробка.Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, яка завантажена
в Google classroom.
|
Код курса
lz54bm4
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Побутовий жанр
Домашній інтер’єр
|
знатимуть закони композиції та художні прийоми під час виконання творчої роботи
|
Кутовий інтер’єр
«Моя кімната» (акварель)
|
Код класу: qeg6n5q
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
Кутовий інтер’єр
«Моя кімната» (акварель)
|
Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.
Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.
Вибирає схему для плетіння
|
Графічне зображення візерунків та схем, виготовлення деталей виробу
|
Код класу:
ivsbphf
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1/
|
З'єднання деревини , деревних деталей .
|
інформація про способи з’єднання деревини
|
Інформацію мати в зошиті
|
Код класу:
5bbzm3g
|