Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Відмінювання іменників І відміни
|
зрозуміти особливості відмінювання іменників І відміни
|
GoogleClassroom
п.34, впр. 268, 273 (І)
|
Код доступу: aghq3kj
|
2.
|
Відмінювання іменників ІІ відміни
|
зрозуміти особливості відмінювання іменників ІІ відміни
|
GoogleClassroom
п.35, 36, впр. 277, 287, 295
|
3.
|
Відмінювання іменників ІІІ та ІV відміни
|
зрозуміти особливості відмінювання іменників ІІІ відміни
|
GoogleClassroom
п. 37, впр. 297, 302
|
Українська література
|
1.
|
Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму...», «Забула внучка в баби черевички...»
|
висловлювати судження про почуття ліричного героя, співвідносити їх із пережитими особисто; висловлювати своє ставлення до проблеми збереження родинних цінностей
|
GoogleClassroom
ст.100, 101-103;
виразне читання поезій
|
Код доступу: ar2xkea
|
2.
|
Ірина Жиленко. «Жар-Птиця». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу
|
виразно і усвідомлено читати поезію, коментувати її; пояснювати художні засоби
|
GoogleClassroom
ст. 104-106;
завдання №4 (ст.106) – письмово в зошит
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Роль фантастики у повісті Гоголя « Вечори на Хуторі біля Диканьки»
|
учень виявляє елементи фантастики, національні традиції і звичаї українського народу у творі Гоголя
|
Вміти характеризувати образи,символи,традиції
|
Код доступу:
vqaiuve
|
2.
|
Контрольна робота з теми « Пригоди та фантастика у творчості Р.Стівенсона та М.В.Гоголя
|
учні вміють висловлювати свої думки та обгрунтовувати їх прикладами із творів
|
|
Історія
|
1.
|
Як відбувалося становлення Афінського поліса
|
розповідати про вигляд Афін, пояснювати сутність реформ Солона та перетворення, що їх запровадив Клісфен
|
Опрацювати матеріал §31 та переказувати, усно відповіді на питання на с.146, письмово №1 Вправи з історичної математики
|
Код доступу:
yhm72aw
|
2.
|
Практичне заняття. У чому особливості Спартанської держави, побуту і виховання спартанців
|
розказувати про виникнення Спартанської держави, пояснювати, як працювали органи управління в Спарті, розповідати про побут і виховання спартанців
|
Опрацювати матеріал §32 та переказувати
|
Математика
|
1.
|
Пряма та обернена пропорційні залежності
|
розрізняти пряму та обернену пропорційну залежність
|
§14, №596, 606
|
Код доступу:
c2oafii
|
2.
|
Пряма та обернена пропорційні залежності
|
розв'язувати задачі на пряму та обернену пропорційні залежності
|
№600, 608
|
3.
|
Розв`язування задач і вправ
|
розв'язувати задачі на пряму та обернену пропорційні залежності
|
№602, 610
|
4.
|
Поділ числа у даному відношенні. Масштаб
|
знаходити поділ числа у відношенні.
|
§15, №638, 640
|
Англійська мова (І група)
|
1.
|
Food. Containers.
|
називати їжу, яку вони люблять і не люблять, а також ємкості та упаковки, в яких зберігаються продукти харчування
|
Підручник: впр. 1,2 (усно), ст 92, впр. 3 (письмово), ст.93, впр. 4 (усно), ст. 94. Робочий зошит: впр.1,2, 3, ст37-38
|
Код доступу: 73b4aax
|
2.
|
Healthy and unhealthy food
|
розуміти текст про здорову/нездорову іжу, розповідати, що вони їдять протягом дня та давати поради щодо корисного харчування
|
Підручник: впр. 1-4 (усно), 5,6 (письмово) ст.94-97.
Робочий зошит: впр.4, 5, ст39
|
3.
|
Healthy habits.
|
розуміти на слух текст про здорові звички харчування
|
Підручник: впр. 1,2,3, 4 (усно), Робочий зошит: впр.6,7, ст 40
|