Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Розряди займенників за значенням
|
правильно визначати розряд займенників
|
П.59, впр. 492, 493
|
Код доступу: aghq3kj
|
2.
|
Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів
|
створювати роздуми про вчинки людей з використанням виражальних можливостей займенника для розкриття задуму висловлення
|
завдання знаходиться у GoogleClassroom
|
Українська література
|
1.
|
Степан Руданський. «Запорожці у короля»
|
самостійно ознайомитись із змістом твору;
аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях
|
Ст.227
|
Код доступу: ar2xkea
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Фантаст Р.Шеклі «Запах думки»
|
визначити фантастичні елементи у творі, висловити власне ставлення до прочитаного
|
Скласти план характеристики Кліві
|
Код доступу:
vqaiuve
|
Історія
|
1.
|
Урок узагальнення
«Римська імперія»
|
повторити й узагальнити
опрацьований матеріал
|
повторити §50-57,
завдання в classroom.google
|
Код доступу:
yhm72aw
|
Математика
|
1.
|
Розв`язування текстових задач за допомогою рівнянь
|
розв`язувати задачі за допомогою рівнянь
|
§32, №1454
|
Код доступу:
c2oafii
|
2.
|
Розв`язування текстових задач за допомогою рівнянь
|
розв`язувати задачі за допомогою рівнянь
|
§32, №1456
|
Англійська мова
(І група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Grammar
|
вживати
артикль the з
географічними
назвами
|
Впр. 3,
ст. 173,
впр. 8, ст
80 (в
робочому
зошиті)
|
Код доступу: ijjoour
|
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
My Journey
|
описати свою
подорож до інших
міст
|
|
Впр.4,5,7 ст.182-183
(усно)
Впр.4 ст.181
(письмово)
Впр.13 ст.83 (РЗ)
|
Код доступу: xy63chp
|
Біологія
|
1.
|
Сапротрофні – цвільові гриби, дріжджі.
|
дізнатися, які є групи сапротрофних грибів, особливості їх будови та значення у природі та житті людини.
|
|
Остапченко п. 52
Костіков п. 52
Завдання у classroom
|
Код доступу:
5dbxzhq
|
2.
|
Паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини) гриби
|
дізнатися, які є групи грибів-паразитів,
особливості будови і значення грибів-паразитів, що спричинюють хвороби рослин, тварин і людини.
|
|
Остапченко п. 56
Костіков п. 53
Завдання у classroom
|
Фізична культура
|
1.
|
Удари по м’ячу на точність з відстані. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів.
|
зміцнити здоров’я,
підвищити фізичну
працездатність; робити удари по м’ячу на точність з відстані
|
Д/з: удар по м’ячу,що летить
|
Код класу: wty5yt7
|
Інформатика
|
1.
|
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі.
|
робити задачі на програмуванні
|
Опрацювати урок в гугл класі
|
Код класу:
dzhyyhf
|