Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
|
утворювати й використовувати правильно відмінникові форми числівників на позначення дат та часу
|
завдання знаходиться у GoogleClassroom; вправа 481
|
Код доступу: aghq3kj
|
2.
|
Тематична контрольна робота № 7. Числівник
|
перевірити рівень засвоєних знань з теми
|
завдання знаходиться у GoogleClassroom
|
3.
|
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
дізнатися й зрозуміти значення займенника; функції й роль його в мовленні; морфологічні ознаки займенників, синтаксичну роль їх.
|
П.58, впр. 484, 489
|
Українська література
|
1.
|
Урок позакласного читання №4. В. Нестайко «Пригоди Робінзона Кукурудзо»
|
самостійно ознайомитись із змістом твору;
аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях
|
завдання знаходяться в GoogleClassroom
|
Код доступу: ar2xkea
|
2.
|
Степан Руданський. «Добре торгувалось». Співомовки С.Руданського − унікальне явище у світовому письменстві
|
зрозуміти вияв народної мудрості в гуморесках, викривальний пафос співомовок;
виразно й усвідомлено читатт твори;
|
ст.223-225
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Р.Бредбері
« Усмішка »
|
дізнатися ключові факти про життя і творчість письменника, дізнатися зміст оповідання «Усмішка»
|
Прочитати твір, виділити фантастичні елементи
|
Код доступу:
vqaiuve
|
2.
|
Тривога за руйнування духовних цінностей
|
зможуть визначати особливості конфлікту, розкрити проблематику твору, висловити власну думку щодо прочитаного
|
Прочитати оповідання Р.Щеклі «Запах думки»
|
Історія
|
1.
|
Чому занепала
Західна Римська
імперія
|
пояснити чому посилюється натиск
варварів на римську імперію,
розповісти як і чому відбувся поділ
Римської імперії і які були наслідки
цього поділу та причини падіння
Західної Римської імперії
|
опрацювати §55,
с. 250 вправи з історичної
математики
|
Код доступу:
yhm72aw
|
2.
|
Практичне заняття.
Що можна
дізнатися з
історичних джерел
про господарське
та суспільне життя
і духовний світ
давніх слов’ян
|
розповідати про прабатьківщину,
поселення, господарство та вірування
давніх слов’ян
|
Опрацювати §56-57,
Повторити §50-57
|
Математика
|
1.
|
Розв`язування текстових задач за допомогою рівнянь
|
розв`язувати задачі за допомогою рівнянь
|
§32, №1440
|
Код доступу:
c2oafii
|
2.
|
Розв`язування текстових задач за допомогою рівнянь
|
розв`язувати задачі за допомогою рівнянь
|
§32, №1442, 1444
|
3.
|
Розв`язування текстових задач за допомогою рівнянь
|
розв`язувати задачі за допомогою рівнянь
|
№1446, 1448
|
4.
|
Розв`язування текстових задач за допомогою рівнянь
|
розв`язувати задачі за допомогою рівнянь
|
§32, №1440
|
Англійська мова
(І група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Revision
|
повторити вичені слова та словосполучення
|
завдання знаходиться в GoogleClassroom
|
Код доступу: ijjoour
|
2.
|
Our World
|
називати міста та визначні місця в них
|
Підручник:
впр.4,5, ст
170
|
3.
|
Article the
|
вживати
артикль the з
єдиними свого
роду явищами та
предметами та
географічними
назвами
|
Підручник:
впр. 1,2,
ст.171-172
|