Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Відмінювання порядкових числівників
|
утворювати й використовувати правильно відмінникові форми порядкових числівників
|
П. 57, впр. 477, 480
|
Код доступу: aghq3kj
|
2.
|
Написання разом порядкових числівників з – тисячний
|
помічати й виправляти помилки в написанні числівників
|
завдання знаходиться у GoogleClassroom
|
3.
|
Контрольний текстовий диктант
|
перевірити орфографічні навички
|
завдання знаходиться у GoogleClassroom
|
Українська література
|
1.
|
Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки
|
розповідати про особливість побудови байки;
виразно і вдумливо читати твори Л. Глібова;
пояснювати головну думку байки та алегоричні образи
|
ст.216-219
|
Код доступу: ar2xkea
|
2.
|
Леонід Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Алегоричні образи
|
виразно і вдумливо читати твори Л. Глібова; пояснювати головну думку кожної байки та алегоричні образи; зіставляти описане в байках із реальним життям
|
ст.220-222;
В. Нестайко «Пригоди Робінзона Кукурудзо»
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Р. Бредбері «Усмішка»
|
Дізнатися ключові факти про життя і творчість Р.Бредбері та зміст оповідання
|
Дібрати цитати для характеристики образу Тома
|
Код доступу:
vqaiuve
|
2.
|
Образ Тома, його динаміна
|
вмітимуть аналізу-вати героїв твору, визначити пробле- ми і конфлікти в оповіданні
|
Прочитати Р.Шеклі «Запах думки»
|
Історія
|
1.
|
Коли і як виникло християнство
|
розповісти про виникнення
християнства і християнської церкви
та утвердження в Римській імперії
|
опрацювати §53,
підготуватися до
практичного заняття
|
Код доступу:
yhm72aw
|
2.
|
Практичне заняття.
У чому цінність
культури
Стародавнього
Риму
|
називати римських поетів і
письменників та назви їхніх творів,
розповідати про досягнення в
архітектурі, порівнювати римську
школу з сучасною
|
Опрацювати §54,
заповнити таблиці
|
Математика
|
1.
|
Рівняння. Основні властивості рівняння.
|
розв`язувати рівня-ння
|
§31, №1418, 1420
|
Код доступу:
c2oafii
|
2.
|
Рівняння. Основні властивості рівняння.
|
розв`язувати рівня-ння
|
№1422(1-3)
|
3.
|
Рівняння. Основні властивості рівняння.
|
розв`язувати рівня-ння
|
§31,
№1422(4-6)
|
4.
|
Розв`язування вправ.
Самостійна робота
|
розв`язувати рівня-ння
|
§31, №1428
|
Англійська мова
(І група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Sightseeing in New York
|
читати текст з повним розумінням
|
Впр. 5, 6, ст. 76-77
|
Код доступу: ijjoour
|
2.
|
Sightseeing in Kyiv
|
читати текст з повним розумінням
|
Впр. 5, 6, ст. 164-167
|
3.
|
Sightseeing in London
|
читати буклети з повним розумінням інформації
|
Підручник: впр. 1,2, 3, ст 167-168, робочий зошит, впр. 5, ст. 76
|