Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Відмінювання числівників
|
утворювати й використовувати правильно відмінникові форми числівників
|
П.56, 57, впр. 468, 472
|
Код доступу: aghq3kj
|
2.
|
Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників
|
помічати й виправляти помилки в написанні числівників
|
Завдання знаходиться у GoogleClassroom
|
3.
|
Контрольний текстовий диктант
|
перевірити орфографічні навички
|
Завдання знаходиться у GoogleClassroom
|
Українська література
|
1.
|
Контрольна робота № 5. Пригоди і романтика
|
перевірити рівень засвоєних знань з теми
|
Завдання знаходиться у GoogleClassroom
|
Код доступу: ar2xkea
|
2.
|
Гумористичні твори. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців
|
розуміти роль гумору в житті українців;
дізнатися про жанри гумористичних творів, називати їх
|
Ст.215, 217
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Лірика М.Басьо. Зображення станів природи в ліриці
|
виразно читати і визначати жанр хоку, розуміти красу в японській культурі
|
Вивчити напам`ять три-чотири хоку
|
Код доступу:
vqaiuve
|
2.
|
Контрольна робота за темою «Поетичне бачення світу»
|
продемонструвати знання теми
|
Підготувати цікаві факти із життя письменника Р.Бредбері
|
Історія
|
1.
|
Яким було повсякденне життя римлян
|
розповісти про особливості міста Рима, описувати житло римлян, порівняти повсякденне життя римлян з життям греків
|
Опрацювати §50, завдання в classroom.google
|
Код доступу:
yhm72aw
|
2.
|
У чому особливості Римської імперії в ІІІ – на початку IV ст.
|
назвати основні прояви кризи в Римській імперії, пояснити, як Діоклетіану вдалося припинити занепад імперії та які зміни відбулися вжиття імперії за часів Константина
|
Опрацювати §51, с. 238 письмово №1,2 (Домашнє завдання)
|
Математика
|
1.
|
Вирази та їх спрощення
|
зводити подібні доданки та розкривати дужки
|
§30, №1387, 1389
|
Код доступу:
c2oafii
|
2.
|
Розв`язування вправ
|
зводити подібні доданки та розкривати дужки
|
№1391, 1397
|
3.
|
Рівняння. Основні властивості рівняння.
|
знатимуть властивості рівнянь та вмітимуть їх застосовувати
|
§31, №1416, 1418
|
|
Рівняння. Основні властивості рівняння.
|
розв`язувати рівняння
|
§31, №1420, 1422
|
Англійська мова
(І група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Sightseeing in London
|
читати текст з повним розумінням
|
Підручник: впр. 1, 2, 3, ст. 161, робочий зошит: впр. 4, ст. 75
|
Код доступу: ijjoour
|
2.
|
Sightseeing
|
читати листи з повним розумінням інформації
|
Підручник: впр. 3, 4, ст 163-164, робочий зошит, впр. 5, ст. 76
|
3.
|
Sightseeing in Kyiv.
|
Читати текст з повним розумінням
|
Впр. 5, 6, ст. 164-167
|
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Sights of Kyiv
|
надавати інформацію про визначні місця Києва; вибирати необхідну інформацію з прочитаного тексту
|
|
Впр.5 ст.164-166 (усно), вивчити слова на ст.164
Виконати завдання в Google Classroom
|
Код доступу: xy63chp
|
2.
|
Sights of London
|
розповідати про визначні місця Лондона; сприймати текст на слух, вибирати необхідну інформацію
|
|
Впр.1,3 ст.167-168 (усно), вивчити слова на ст.167
Впр.3 ст.167 (письмово)
Впр.7 ст.79 (РЗ)
|
3.
|
Our World
|
вести бесіду про визначні місця країн та міст світу; вживати ступені порівняння прикметників
|
|
Впр.4 (а) ст.169 (усно)
Впр.4 (б) ст.170 (письмово)
Повторити п.1 ст.199 (ГД)
|