Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Числівники кількісні й порядкові
|
визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівників у реченні;
знаходити числівники в реченнях і тексті, розрізняти числівники кількісні і порядкові
|
П.55 (ст.194), впр. 457 (1, 2, 3)
|
Код доступу: aghq3kj
|
2.
|
Узгодження числівників з іменниками
|
утворює й використовує правильно відмінникові форми числівників;
поєднує правильно числівники з іменниками
|
Завдання знаходиться у GoogleClassroom
|
3.
|
Числівники прості, складні і складені
|
пояснювати відмінювання та правопис числівників правилами;
помічати й виправляти помилки в написанні числівників
|
П.55 (ст.196, 197)
Впр. 460
|
Українська література
|
1.
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Друзі й вороги Клима Джури
|
характеризувати героїв твору
|
цитатна характеритика героїв твору
|
Код доступу: ar2xkea
|
2.
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Еволюція Клима від боягуза до супергероя. Його друзі й вороги
|
висловлювати судження про те, як виховувати в собі риси сміливості, хоробрості, кмітливості, відповідальності; як спрогнозувати можливі наслідки діяльності
|
переказувати найулюбленіший епізод
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Поезія Мацуо Басьо
|
дізнатися ключові факти про життя і творчість Мацуо Басьо, усвідомити розуміння краси в японській культурі
|
Вивчити напам`ять три-чотири хоку Мацуо Басьо
|
Код доступу:
vqaiuve
|
2.
|
Відображення японських уявлень про красу в поезії Мацуо Басьо
|
дізнатися основні ознаки жанру хоку, виразно читати і аналізувати твори
|
Скласти хронологічну таблицю за творчістю Джані Родарі
|
Історія
|
1.
|
Урок узагальнення «Стародавній Рим за царської та республіканської доби»
|
повторити та узагальнити опрацьований матеріал
|
повторити §43-49, завдання в classroom.google
|
Код доступу:
yhm72aw
|
2.
|
Як і коли розпочався період імперії
|
розповідати про правління Другого тріумвірату, пояснити яким чином Римську республіку було перетворено на імперію, називати правителів, що зміцнили свою державу
|
Опрацювати §50 завдання в classroom.google
|
Математика
|
1.
|
Розв`язування вправ
|
розв`язувати вправи, що передбачають ділення та множення раціональних чисел
|
Повторити §28, 29, №1346, 1350
|
Код доступу:
c2oafii
|
2.
|
Контрольна робота «Множення і ділення раціональних чисел»
|
перевірити свої знання та вміння
|
GoogleClassroom
|
3.
|
Подібні доданки та їх зведення
|
зводити подібні доданки
|
§30, №1379, 1381
|
|
Вирази та їх спрощення
|
розкривати дужки
|
§30, №1383, 1385
|
Англійська мова
(І група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Writing an e-mail
|
написати електронного листа і пояснити яким транспортом можна дістатися до їх дому
|
Підручник: впр. 1, 2 (письм.), ст. 156, робочий зошит, впр. 16, 18, 19, 20, ст. 68-72
|
Код доступу: ijjoour
|
2.
|
Тест
|
|
|
3.
|
Countries, Nationalities, Language
|
називати англійською країни, національності, мови
|
Підручник: впр. 1, 2, 3, 4, ст. 157-159, робочий зошит, впр.1, 2,3, ст. 73-75
|
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
So Many Places Країни та національності
|
надавати інформацію про країни та національності
|
|
Впр.1,2 ст.157-158 (усно)
Впр.3 ст.158 (письмово)
Впр.1 ст.73 (РЗ)
|
Код доступу: xy63chp
|
2.
|
The Sights Of London Визначні пам’ятки Лондона
|
розповідати про визначні пам’ятки Лондона
|
|
Впр.1,2 ст.160-162 (усно)
Впр.2 (б) ст.161-162 (читати)
Впр. 2,3,4, ст.74-75 (РЗ)
|
3.
|
The Sights Of Different Countries Визначні пам’ятки різних країн та міст
|
вести бесіду про визначні пам’ятки країн та міст
|
|
Впр.3 ст.163 (усно)
Впр.4 ст.164 (письмово)
Впр.5 (а) ст.76 (РЗ)
|