| 
  Предмет 
  | 
 
  Тема 
  | 
 
  Після вивчення теми учні зможуть 
  | 
 
  Завдання, які потрібно виконати 
  | 
 
  Онлайн ресурси 
  | 
 
 
 | 
  Українська мова 
  | 
 
  1. 
  | 
 
  Числівники кількісні й порядкові 
  | 
 
  визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівників у реченні; 
 знаходити числівники в реченнях і тексті, розрізняти числівники кількісні і порядкові 
  | 
 
  П.55 (ст.194), впр. 457 (1, 2, 3) 
  | 
 
    
   
   
   
 Код доступу: aghq3kj 
  | 
 
 
 | 
  2. 
  | 
 
  Узгодження числівників з іменниками 
  | 
 
  утворює й використовує  правильно відмінникові форми числівників;  
 поєднує правильно числівники з іменниками 
  | 
 
  Завдання знаходиться у GoogleClassroom 
   
  | 
 
 
 | 
  3. 
  | 
 
  Числівники прості, складні і складені 
  | 
 
  пояснювати відмінювання та правопис числівників правилами;  
 помічати й виправляти помилки в написанні числівників 
  | 
 
  П.55 (ст.196, 197) 
 Впр. 460 
  | 
 
 
 | 
  Українська література 
  | 
 
  1. 
  | 
 
  Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Друзі й вороги  Клима Джури 
  | 
 
  характеризувати героїв твору 
  | 
 
  цитатна характеритика героїв твору 
  | 
 
    
 Код доступу: ar2xkea 
  | 
 
 
 | 
  2. 
  | 
 
  Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».  Еволюція Клима від боягуза до супергероя. Його друзі й вороги 
  | 
 
  висловлювати судження про те, як виховувати в собі риси сміливості, хоробрості, кмітливості, відповідальності; як спрогнозувати можливі наслідки діяльності 
  | 
 
  переказувати найулюбленіший епізод 
  | 
 
 
 | 
  Зарубіжна література 
  | 
 
  1. 
  | 
 
  Поезія Мацуо Басьо 
  | 
 
  дізнатися ключові факти про життя і творчість Мацуо Басьо, усвідомити розуміння краси в японській культурі 
  | 
 
  Вивчити напам`ять три-чотири хоку Мацуо Басьо 
  | 
 
    
 Код доступу: 
 vqaiuve 
  | 
 
 
 | 
  2. 
  | 
 
  Відображення японських уявлень про красу в поезії Мацуо Басьо 
  | 
 
  дізнатися основні ознаки жанру хоку, виразно читати і аналізувати твори 
  | 
 
  Скласти хронологічну таблицю за творчістю Джані Родарі 
  | 
 
 
 | 
  Історія 
  | 
 
  1. 
  | 
 
  Урок узагальнення «Стародавній Рим за царської та республіканської доби»  
  | 
 
  повторити та узагальнити опрацьований матеріал  
  | 
 
  повторити §43-49, завдання в classroom.google 
  | 
 
  Код доступу: 
 yhm72aw 
  | 
 
 
 | 
  2.  
  | 
 
  Як і коли розпочався період імперії 
  | 
 
  розповідати про правління Другого тріумвірату, пояснити яким чином Римську республіку було перетворено на імперію, називати правителів, що зміцнили свою державу  
  | 
 
  Опрацювати §50  завдання в classroom.google 
  | 
 
 
 | 
  Математика 
  | 
 
  1. 
  | 
 
  Розв`язування вправ 
  | 
 
  розв`язувати вправи, що передбачають ділення та множення раціональних чисел 
  | 
 
  Повторити §28, 29, №1346, 1350 
  | 
 
    
   
   
   
   
 Код доступу: 
 c2oafii 
  | 
 
 
 | 
  2. 
  | 
 
  Контрольна робота «Множення і ділення раціональних чисел» 
  | 
 
  перевірити свої знання та вміння 
  | 
 
  GoogleClassroom 
  | 
 
 
 | 
  3. 
  | 
 
  Подібні доданки та їх зведення 
  | 
 
  зводити подібні доданки 
  | 
 
  §30, №1379, 1381 
  | 
 
 
 | 
    
  | 
 
  Вирази та їх спрощення 
  | 
 
  розкривати дужки 
  | 
 
  §30, №1383, 1385 
  | 
 
 
 | 
  Англійська мова  
 (І група)  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 Англійська мова (ІІ група) 
   
   
   
  | 
 
  1. 
  | 
 
  Writing an e-mail  
  | 
 
  написати електронного листа і пояснити яким транспортом можна  дістатися до їх дому 
  | 
 
  Підручник: впр. 1, 2 (письм.), ст. 156, робочий зошит, впр. 16, 18, 19, 20, ст. 68-72 
  | 
 
    
   
   
   
   
 Код доступу: ijjoour 
   
  | 
 
 
 | 
  2. 
  | 
 
  Тест 
  | 
 
    
  | 
 
    
  | 
 
 
 | 
  3. 
  | 
 
  Countries, Nationalities, Language 
  | 
 
  називати англійською країни, національності, мови 
  | 
 
    
 Підручник: впр. 1, 2, 3, 4, ст. 157-159, робочий зошит, впр.1, 2,3, ст. 73-75 
   
  | 
 
 
 | 
  Англійська мова (ІІ група) 
  | 
 
  1. 
  | 
 
  So Many Places Країни та національності 
   
  | 
 
  надавати інформацію про країни та національності 
  | 
 
    
   
  | 
 
  Впр.1,2 ст.157-158 (усно)    
 Впр.3 ст.158 (письмово)             
 Впр.1 ст.73 (РЗ) 
  | 
 
    
   
   
   
   
   
 Код доступу: xy63chp 
   
  | 
 
 
 | 
  2. 
  | 
 
  The Sights Of London Визначні пам’ятки Лондона 
  | 
 
  розповідати про визначні пам’ятки Лондона 
  | 
 
    
  | 
 
  Впр.1,2 ст.160-162 (усно)            
    Впр.2 (б) ст.161-162 (читати) 
 Впр. 2,3,4, ст.74-75 (РЗ) 
  | 
 
 
 | 
  3. 
  | 
 
  The Sights Of Different Countries Визначні пам’ятки різних країн та міст 
  | 
 
  вести бесіду про визначні пам’ятки країн та міст 
  | 
 
    
  | 
 
  Впр.3 ст.163 (усно) 
 Впр.4 ст.164 (письмово) 
 Впр.5 (а) ст.76 (РЗ) 
  |