Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Написання прізвищ прикметникової форми
|
дізнатися правопис прізвищ прикметникової форми; правильно записувати вивчені орфограми
|
П.53, впр. 444, 447, 448
|
Код доступу: aghq3kj
|
2.
|
Тематична контрольна робота № 6. Прикметник
|
перевірити рівень знань з теми
|
Виконати тест в GoogleClassroom
|
3.
|
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
дізнатися й зрозуміти загальне значення числівника; функції та роль його в мовленні; визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівників у реченні;
знаходити числівники в реченнях і тексті
|
GoogleClassroom
П.54
Впр. 450, 455
|
Українська література
|
1.
|
Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності
|
здізнатися цікавий факт про письменницю; зіставити специфіку розкриття фантастичної теми в літературі й кіномистецтві;
|
ст. 196-199 (переказувати)
|
Код доступу: ar2xkea
|
2.
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги
|
переказувати зміст твору, висловлювати враження про нього;
характеризувати образ головного героя Клима.
|
дочитати «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Г.Лонг Фелло «Пісня про Гайавату»
|
дізнатися ключові факти про життя і творчість Г.Фелло;
Визначає провідні теми, ідеї і мотиви поеми
|
Прочитати поему про Гайавату, вміти переказувати
|
Код доступу:
vqaiuve
|
2.
|
Літопис життя давніх індіанців
|
характеризувати героїв поеми і особливо головного героя
|
Прочитати про життя і творчість Д. Родарі
|
Історія
|
1.
|
У чому особливості суспільно-політичної боротьби в Римі в ІІ-І ст. до н.е.
|
називати причини кризи Римської республіки,
пояснювати в чому суть реформ братів Гракхів та хід громадянської війни в Римі
|
Опрацювати §47, завдання в classroom.google
|
Код доступу:
yhm72aw
|
2.
|
Як з’явився перший тріумвірат і чому було встановлено диктатуру Цезаря
|
розповідати про гладіаторів і чому вони піднялися на боротьбу проти римлян, пояснити з якою метою було створено Перший тріумвірат, характеризувати зміни які відбулися під час диктатури Цезаря
|
Опрацювати §48, завдання в classroom.google
|
Математика
|
1.
|
Ділення раціональних чисел
|
розв`язувати вправи, що передбачають ділення раціональних чисел
|
§29, №1316, 1321
|
Код доступу:
c2oafii
|
2.
|
Ділення раціональних чисел
|
розв`язувати вправи, що передбачають ділення раціональних чисел
|
№1324, №1337
|
3.
|
Ділення раціональних чисел
|
розв`язувати вправи, що передбачають діленняраціональних чисел
|
№1330, 1332
|
|
Розв`язування вправ. Самостійна робота
|
перевірити свої знання та вміння на ділення раціональних чисел
|
№1335, 1345
Повт. §29
|
Англійська мова
(І група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Grammar
|
розрізняти вивчені граматичні часи та правильно їх вживати
|
Підручник: впр. 4, 5, 6, 7, (письм.), ст. 152-153
|
Код доступу: ijjoour
|
2.
|
My Favourite Way of Travelling
|
розповідати про свій улюблений вид подорожі
|
Підручник: впр.1,2,3 (усно), ст. 153-154,
|
3.
|
Buying a Ticket
|
вести розмову щодо придбання квитка на потяг чи літак
|
Підручник: впр. 4,5, 6, 7, ст. 154-155
|
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Враження від подорожування
|
вміти висловлювати свої враження від побаченого у мандрівці
|
|
Впр.4 (а),6 ст.154-155 (усно)
Письмове завдання виконати в Google Classroom
Впр.10 ст.64 (РЗ)
|
Код доступу: xy63chp
|
2.
|
Повторення вивченого матеріалу по темі «Вирушаємо в подорож»
|
вміти висловлювати свою точку зору щодо вибору способу подорожування та аргументувати свій вибір
|
|
Впр.17,18 ст.70-71 (РЗ) (усно) Впр.11 (а,б) ст.65-66 (РЗ) (письмово)
Впр.19 ст.71 (РЗ)
|
3.
|
Контрольна робота по темі «On the Move»
|
перевірити свій рівень знань по темі
|
|
Виконати завдання тесту в Google Classroom
|