Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев-(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-), -ин-,-ін-,
-ичн-
|
правильно записувати прикметники з вивченими орфограмами
|
GoogleClassroom
п.49, впр. 418
|
Код доступу: aghq3kj
|
2.
|
Написання не з прикметниками
|
правильно записувати прикметники з вивченими орфограмами
|
GoogleClassroom
п.50, впр. 419, 420
|
Українська література
|
1.
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом
|
дізнатися загальні відомості про життя і творчість письменника;
переказувати зміст уривка твору; знаходити у тексті реальні (звичайні) та пригодницькі події.
|
GoogleClassroom
ст.107-109;
виразне читання поезій
|
Код доступу: ar2xkea
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Р.Бернс « Моє серце в верховині»
|
дізнатися ключові факти про життя та творчість Р.Бернса,виразно читає вірш і висловлює своє враження від прочитаого
|
Вміти читати і аналізувати вірш
|
Код доступу:
vqaiuve
|
2.
|
Ідея любові до батькіівщини у вірші Р.Бернса « Моє серце в верховині»
|
визначити провідні мотиви, ідею вірша, характеризувати образ ліричного героя , його внутрішній світ
|
Підготувати повідомлення,цікаві факти про Японію
|
Історія
|
1.
|
Якою була Римська
республіка в V-ІІІ
ст. до н.е.
|
називати причини боротьби патриціїв
і плебеїв, характеризувати організацію
влади і суспільства, розповідати про
підкорення Італії Римом
|
Опрацювати §44, с. 205
усно, письмово №1 –
Спробуйте сформулювати
основні вимоги римських
плебеїв у вигляді промови
народного трибуна на
засіданні сенату
|
Код доступу:
yhm72aw
|
Математика
|
1.
|
Віднімання раціональних чисел
|
віднімати раціональні числа
|
§27, №1188, №1191
|
Код доступу:
c2oafii
|
2.
|
Віднімання раціональних чисел
|
раціональні числа
|
№1194, 1197
|
3.
|
Розв`язування вправ. Самостійна робота
|
перевірити свій рівень знань по даній темі
|
№1206, 1210
|
Англійська мова (І група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
What is
Travelling
|
на основі прочитаних текстів пояснювати чому люди подорожують, як можна подорожувати і які відчуття можна пережити
|
Підручник:
впр. 1,2,3, (усн.),
впр.4, (письм.),
слова
вивчити, ст.
145-146
|
Код доступу: ijjoour
|
2.
|
на основі прочитаного тексту пояснювати, які відчуття можна пережити під час подорожі
|
Підручник:
впр.5, 6 (усно), впр.7, (письм.),
ст. 146-147,
РЗ: впрю3,
4, стю 59
|
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
What Is
Travelling?
|
описувати підготовку до подорожі, розповідати про вибір транспорту для подорожі
|
|
Записати та вивчити слова на ст.145 Впр.1,5 ст.144-146 (усно) Впр.6 ст.147 (письмово)
Впр.3 ст.58-59 (РЗ)
|
Код доступу: xy63chp
|
2.
|
Favourite Way of
Travelling
|
вибирати потрібну інформацію за прослуханим текстом для виконання завдань
|
|
Впр.1(а),3,5 ст.148-150 (усно) Впр.1(б,в) ст.148 (письмово)
Впр.4 ст.59 (РЗ)
|
Біологія
|
1.
|
Хвощі, плауни.
|
дізнатися особливості будови та значення хвощів і плаунів як вищих спорових рослин.
|
|
Остапченко п.43 ст. 159-160
|
Код доступу:
5dbxzhq
|
2.
|
Папороті.
|
дізнатися особливості будови та значення папороті як вищих спорових рослин.
|
|
Костіков п. 40
|