Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Відмінювання іменників, що мають форму лише множини
|
зрозуміти особливості відмінювання іменників, що мають форму лише множини
|
GoogleClassroom
п.39, впр. 313, 314
|
Код доступу: aghq3kj
|
2.
|
Особливості написання іменників у кличному відмінку
|
зрозуміти особливості написання іменників у кличному відмінку
|
GoogleClassroom
п.38, впр. 305,310
|
3.
|
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові
|
зрозуміти особливості відмінювання та написання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові
|
GoogleClassroom
|
Українська література
|
1.
|
Ірина Жиленко. «Підкова», «Гном у буфеті».
Поетичні роздуми про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ
|
виразно і усвідомлено читати поезію, коментувати її; пояснювати художні засоби
|
GoogleClassroom
ст.107-109;
виразне читання поезій
|
Код доступу: ar2xkea
|
2.
|
Ігор Калинець. Талановитий український поет, автор віршів для дітей. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка» зі збірки «Дивосвіт».
|
розуміти метафоричність поезій;
виразно і вдумливо читати вірші;
коментувати образне бачення світу, явищ природи в них;
пояснювати поєднання у творі уявного, фантастичного і реального
|
GoogleClassroom
|
Зарубіжна література
|
1.
|
А.П.Чехов.Життя і творчість оповідання « Хамелеон»
|
Дізнатись про ключові факти з життя і творчості Чехова, знає зміст оповідання «Хамелеон», характеризує персонажів і художні деталі у творі
|
Прочитати оповідання
« Хамелеон»
|
Код доступу:
vqaiuve
|
2.
|
А.П.Чехов
« Товстий і тонкий»
|
Знатиме зміст оповідання, визначає актуальні проблеми; поняття «гумор» та
« іронія»
|
Прочитати оповідання Дж.Лондона «Жага до життя»
|
Історія
|
1.
|
Урок узагальнення з теми «Становлення античної грецької цивілізації»
|
повторити і узагальнити знання з вивченої теми
|
Повторити матеріал §25-32 , виконати завдання в гугл класі
|
Код доступу:
yhm72aw
|
2.
|
Тема 2. Антична грецька цивілізація класичної доби.
Греко-перські війни
|
розповідати про перебіг греко-перських війн, визначати території, які охопили війни та основні місця битв на карті, визначати роль основних полководців війни
|
Опрацювати матеріал §33 та переказувати, записати хронологію основних подій цих війн, позначити на контурній карті перебіг греко-перських війн
|
Математика
|
1.
|
Поділ числа у даному відношенні. Масштаб
|
знаходити поділ числа у відношенні
|
§15,№642, 650, 658.
|
Код доступу:
c2oafii
|
2.
|
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки
|
записувати відсотки у вигляді звичайного і десяткового дробу, розв` язувати задачі на відсотки
|
§19, №790, 792, 794
|
3.
|
Розв`язування задач і вправ
|
розв` язувати задачі на відсотки
|
№810, 836, 840
|
4.
|
Контрольна робота
|
Перевірити рівень знань та вмінь
|
GoogleClassroom
|
Англійська мова (І група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
I would like a new bike
|
говорити про те, щоб вони хотіли мати чи купити, пропонувати щось,
|
Підручник: впр. 1,2, 4, (усно), ст 102-103, впр. 3(b) (письмово), ст.103, Робочий зошит: впр.8, 9, 10, ст.41-42
|
Код доступу: 73b4aax
|
2.
|
Will you help me?Are you going to help him?
|
висловлюватись про щойно прийняті рішення та плани на майбутнє
|
Підручник: впр. 5,6 (письмово) ст.94-97.
Робочий зошит: впр.11, ст.43
|
3.
|
Will you help me?Are you going to help him?
|
спланувати пікнік англійською мовою, використовуючи вивчені граматичні структури
|
Підручник: впр. 1,2, (усно), 3 (письмово), ст. 106 Робочий зошит: впр.13, 14, ст 44
|