Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Повторення граматичного матеріалу. Видо-часові форми дієслова
|
вживати форми дієслова в Present Simple, Past Simple, Present Perfect
|
|
Впр.3,4,5 ст.149-150 (усно)
П.1,2,5 ст.206-208 (ГД) Впр.1,3 ст.151 (письмово)
Впр.5 ст.60-61 (РЗ)
|
Код доступу: xy63chp
|
2.
|
Повторення граматичного матеріалу. Видо-часові форми дієслова
|
вживати форми дієслова в Present Simple, Past Simple, Present Perfect
|
|
Впр.4,5 ст.152 (усно)
П.3 ст.207 (ГД) Впр.6,7 (В) ст.152-153 (письмово)
Впр.7 ст.62 (РЗ)
|
|
Враження від подорожування
|
висловлювати свої враження від побаченого у мандрівці
|
|
Записати слова на ст.154
Впр.1,2,3 ст.153-154 (усно)
Письмове завдання виконати в Google Classroom
|
Біологія
|
1.
|
Голонасінні
|
дізнатися особливості будови та значення голонасінних, їх різноманітність; наводити приклади голонасінних рослин
|
|
Остапченко п.44
Костіков п. 42
|
Код доступу:
5dbxzhq
|
2.
|
Покритонасінні
|
дізнатися особливості будови та значення покритонасінних, їх різноманітність; наводити приклади покритонасінних рослин
|
|
Остапченко п. 45
Костіков п. 43
|
Фізична культура
|
1.
|
Теоретичні відомості: правила змагань з стрибків у висоту.
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку окремих м’язових груп. Стрибок у висоту з розбігу сп ‘’переступання ‘’
|
перевірити свої знання; навчитися виконувати стрибок у висоту з розбігу; зміцнити здоров'я, підвищити фізичну працездатність
|
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться Classroom
|
Код класу: wty5yt7
|
2.
|
ЗРВ і спеціальні вправи
для розвитку швидкості
Біг прискорення з різних вихідних положень.
|
зміцнити здоров'я, підвищити фізичну працездатність; знатимуть як виконувати біг з різних вихідних положень
|
3.
|
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості і спритності. Техніка виконання метання м’ячика у вертикальну ціль
|
зміцнити здоров'я, підвищити фізичну працездатність; знати і вміти використовувати свої знання
|
Інформатика
|
1.
|
Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта
|
зрозуміти поняття що таке об'єкт.
|
Опрацювати урок в гугл класі
|
Код класу:
dzhyyhf
|
Географія
|
1.
|
Атмосферні опади
|
дізнатись про атмосферні опади, вимірювання кількості опадів, розподілення опадів
|
П.37, ст.146-149
|
Код класу:
xhvmzul
|
2.
|
Погода
|
дізнатись про зміни погоди, типи погоди, передбачення погоди
|
П.38
|
Музичне мистецтво
|
1.
|
Урок узагальнення теми: «Жанрова палітра інструментальної музики»
|
розрізняти поняття жанру, композиційної будови;
познайомитися з поняттям Квартет
|
Записати поняття в зошити, прослухати твори:Й. Штраус «Полька» Грім і блискавка у виконанні струнного оркестру.Виконати творче завдання в Google classroom. Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, яка завантажена
в Google classroom.
|
Код курса
lz54bm4
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Міфи рідного краю.
Скульптурний образ «Оберіг»
|
дізнатися про об’ємну та площинну скульптуру,
аналізувати твори візуального ряду
|
Скульптурний образ «Оберіг»
( пластилін)
Фото виготовленого виробу вислати в Google клас
|
Код класу: qeg6n5q
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
Вибір та обгрунтування об’єкта проектування виду листівки
|
презентувати власну картку-роздумів
Дотримуватися правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
Виготовити об’ємну листівку
у техніці квілінгу
|
Код класу:
ivsbphf
|
Трудове навчання (хлопці)
|
1
|
Аплікація «Весняний Кошик»
|
навчитися підбирати матеріал та кольори
|
Створити аплікацію «Весняний кошик»
|
Код класу:
5bbzm3g
|