Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Біологія
|
1.
|
Паразитичні одноклітинні організми. Середовища існування одноклітинних організмів
|
розуміти які одноклітинні організми є паразитами; знати особливості будови; знати як адаптовані дані організми до паразитичного способу життя
|
|
Остапенко п.14
Костіков п. 11, 14
|
Код доступу:
5dbxzhq
|
2.
|
Колоніальні організми, перехід до багатоклітинності
|
дізнатись, які організми відносяться до колоніальних та найпростіших багатоклітинних; які особливості будови вони мають, де поширені, яке їх значення.
|
|
Остапенко п.19, 20
Костіков п. 18, 19
|
Фізична культура
|
1.
|
Вправи для розвитку спритності з м'ячем
|
розвити спритність
|
Google Classroom
|
Код класу: wty5yt7
|
2.
|
Баскетбол. Ведення м’яча
|
навчитися вести м’яч
|
3.
|
Ловіння і передача м’яча однією рукою від плеча
|
опанувати прийом з м’ячем
|
Інформатика
|
1.
|
Програмне забезпечення для створення презентацій
|
навчитися створювати базові та елементарні презентації
|
прочитати та виконати практичну роботу на googleClasroom
|
Код класу:
6dzhyyhf
|
Основи здоров’я
|
1.
|
Профілактика йододефіциту і діабету. Перша допомога у разі харчових отруєнь
|
пояснювати про профілактику йододефіциту в організмі людини; як не хворіти на діабет; як обрати якісні продукти; як попередити харчові отруєння і надати допомогу потерпілому
|
Google Classroom
|
Код доступа 3h6flwz
|
Географія
|
1.
|
Внутрішня будова Землі
|
зобразити в зошиті будову Землі та підписати
|
параграф 18 , ст. 71-73; зобразити в зошиті будову Землі та підписати
|
Код класу:
xhvmzul
|
2.
|
Літосферні плити
|
зобразити в зошиті будову Землі та підписати
|
параграф 19 , ст 74-77; записати в зошит головне; дати відповіді на 5 запитань (ст.77)
|
Музичне мистецтво
|
1.
|
Видатні імена в
хоровому
мистецтві
|
ознайомитися
з історією розвитку
хорового мистецтва
в Україні; розвинути
вміння слухати
українську хорову
музику та
відрізняти звучання
й типи хорових
колективів;
познайомитися з
творчістю
українських
хорових класиків.
|
Опрацювати сторінки
підручника. Записати
поняття в зошити,
прослухати твори
М.Лисенка, М.Леонтовича
, К.Стеценко,
С.Людкевича.Всі
матеріали для виконання
завдання знаходяться в
презентації та відео
матеріалах, які
завантажені
в Google classroom.
|
Код курса
lz54bm4
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Подвійний портрет «Друзі»
|
Знати закони композиції та художні прийоми під час виконання творчої роботи
|
Композиція «Друзі»( гуаш)
|
Код класу: qeg6n5q
|
Трудове навчання (дівчата)
|
1.
|
Остаточна обробка виробу.
Захист проекту
|
контроль і корекція знань,умінь та навичок з даної теми
|
Захист проекту
|
Код класу:
ivsbphf
|
Трудове навчання (хлопці)
|
-
|
Оздоблення виробу
|
інформація про види деревини та їх властивості
|
Інформацію мати в зошиті
|
Код класу:
5bbzm3g
|
2.
|
Оздоблення виробу
|
інформація про види деревини та їх властивості
|
Інформацію мати в зошиті
|