Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Урок мовленнєвого розвитку №14.
Контрольний докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи
|
переказувати (письмово) тексти з елементами опису природи, доцільно використовуючи прикметники;
|
Завдання знаходиться у GoogleClassroom
|
Код доступу: aghq3kj
|
2.
|
Написання -н- і -нн- у прикметниках
|
правильно записувати прикметники з вивченими орфограмами та пояснювати написання правилами
|
GoogleClassroom
П.51
Впр. 428
|
3.
|
Написання складних прикметників разом і через дефіс
|
правильно записувати прикметники з вивченими орфограмами та пояснювати написання правилами
|
GoogleClassroom
П.52
Впр. 438
|
Українська література
|
1.
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв
|
визначити елементи сюжету в ньому;
характеризувати образи головних персонажів, їхню поведінку в складній ситуації
|
GoogleClassroom
Підготувати цитатну характеристику героїв повісті
|
Код доступу: ar2xkea
|
2.
|
Урок мовленнєвого розвитку №4 (письмово)
Цитатна характеристика головних героїв повісті Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»
|
Навчитися характеризувати головних героїв повісті
|
GoogleClassroom
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Р.Бернс « Моє серце в верховині»
|
дізнатися ключові факти про життя та творчість Р.Бернса,виразно читає вірш і висловлює своє враження від прочитаого
|
Вміти читати і аналізувати вірш
|
Код доступу:
vqaiuve
|
2.
|
Ідея любові до батькіівщини у вірші Р.Бернса « Моє серце в верховині»
|
визначити провідні мотиви, ідею вірша, характеризувати образ ліричного героя , його внутрішній світ
|
Підготувати повідомлення,цікаві факти про Японію
|
Історія
|
1.
|
Як утворилася Римська середземноморська держава
|
називати хронологічні межі Пунічних війни;
позначати на карті Карфаген, перебіг Пунічних війн;
застосовувати та пояснювати поняття контрибуція і провінція.
|
Опрацювати §45,
закінчити складати таблицю;
с. 210 – за бажанням – скласти план-хроніку битви при Каннах
|
Код доступу:
yhm72aw
|
2.
|
Якими були релігія і традиції давніх римлян
|
порівнювати римські та грецькі релігійні вірування,
розповідати про римську сім’ю, виховання та освіту за часів республіки і чим вони відрізнялася від давньогрецьких
|
Опрацювати §46, усно відповіді на питання на с.214
|
|
Математика
|
1.
|
Множення раціональних чисел
|
розв`язувати вправи, що передбачають множення раціональних чисел
|
§28, №1246, №1249
|
Код доступу:
c2oafii
|
2.
|
Властивості множення раціональних чисел
|
розв`язувати вправи, що передбачають множення раціональних чисел
|
№1251, №1256
|
3.
|
Множення раціональних чисел
|
розв`язувати вправи, що передбачають множення раціональних чисел
|
№1260, 1262
|
|
Розв`язування вправ. Самостійна робота
|
перевірити свої знання та вміння на множення раціональних чисел
|
№1267, 1275
Повт. §28
|
Англійська мова
(І група)
|
1.
|
Travelling by Train
|
розуміти на слух текс про подорож поїздом
|
Підручник: впр. 1,2,3, (усн.), ст. 148-149, РЗ: впр. 5, ст. 60-61
|
Код доступу: ijjoour
|
2.
|
Travelling in the Past
|
пояснювати переваги і недоліки кожного виду транспорту
|
Підручник: впр.4,5, 6 (усно), ст. 149-150, РЗ: впр.6,7, ст.62
|
3.
|
Have You ever Travelled by Train?
|
говорити про дії, які вони здійснили нещодавно
|
Підручник: впр. 1,2,3, ст. 151 (письм.)
|