Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Творення і правопис складноскорочених слів
|
правильно записувати й вимовляти складні й складноскорочені слова, пояснювати їх правопис правилами; утворює й використовує складноскорочені слова у власному мовленні, правильно узгоджуючи їх із прикметниками й дієсловами
|
GoogleClassroom
§25; вправа 198, 196
|
Код доступу: aghq3kj
|
2.
|
Правопис складних слів разом і через дефіс
|
§23; вправа 187, 183
GoogleClassroom
|
3.
|
Написання слів з пів-
|
правильно записувати слова з пів-, пояснювати їх правопис правилами.
|
§24; вправа 192, 193, 200.
GoogleClassroom
|
4.
|
Тематична контрольна робота №2. Фразеологія. Словотвір. Орфографія
|
перевірити рівень засвоєних знань з теми
|
GoogleClassroom
|
Українська література
|
1.
|
В. Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Тема боротьби українських козаків проти татарської орди
|
дискутувати про проблеми національної свідомості, патріотизму, зрадництва, усвідомленого вибору.
|
GoogleClassroom
|
Код доступу: ar2xkea
|
2.
|
В. Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Сміливість і відвага козацьких джур Грицика та Санька. Засудження підступності, жорстокості та підлості зрадників
|
знаходити і коментувати описи природи, портрети персонажів, їхні вчинки;
|
GoogleClassroom
підготувати характеристику улюбленого героя
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Контрольна
робота№1
« Міфи народів
світу»,
« Мудрість байки»
|
застосовувати
набуті знання,демонструє їх
з даної теми;виконує
завдання різних типів
|
контрольні завдання
Google клас
|
Код доступу:
vqaiuve
|
2.
|
Р. Стівенсон «Острів
скарбів»
|
дізнатися ключові факти
про життя і творчість
письменника, дає
визначення « роману»,може
переказати основні події
твору
|
дібрати цитати до
характеристики героїв:
докторЛівсі,Трелоні,Джим
а Гокінса,капітана
Смолетта
|
Історія
|
1.
|
Як розвивалась у давнину Фінікія та Палестина
|
називати хронологічні й територіальні межі Фінікії, Ізраїльсько-Юдейського царства, роки правління Давида і Соломона; пояснювати причини злету і занепаду держав; дізнатися про значення Біблії як історичного джерела.
|
Опрацювати п.16
|
Код доступу:
yhm72aw
|
2.
|
Якою була Передня Азія в І тис.до н.е.
|
пояснити причини злету і занепаду держав Передньої Азії в І тис. до н.е.
|
Опрацювати п.17
|
Математика
|
1.
|
Знаходження числа за його дробом
|
знаходити число за його дробом
|
§10 (ст. 69-70), №439, 441
|
Код доступу:
c2oafii
|
2.
|
Знаходження числа за його дробом
|
знаходити число за його дробом
|
№440, 442
|
3.
|
Розв`язування задач
|
розв'язувати задачі на знаходження числа за його дробом
|
№447, 449
|
4.
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові
|
перетворювати звичайний дріб у десятковий
|
§11, №471, 476
|
Англійська мова
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Контрольна
робота по темі
«My School
Days»
|
підсумувати знання по
темі «Моє шкільне
життя»
|
виконати контрольну
роботу на Google
Classroom
Впр.1 ст.65 (письмово)
|
Код доступу: xy63chp
|
2.
|
Спорт
|
представити та
запитати про різні
види спорту, дати їм
характеристику
|
Впр.1,2 ст.66 (усно)
Вивчити і записати
слова у словник ст.66;
Вивчити таблицю ст.66
Впр.3 ст.67 (письмово)
Впр.1,2, ст.30-31 (РЗ)
|
3.
|
Спорт
|
розповідати про
різні види спорту,
дати їм
характеристику
|
повторити правилa на
ст.66
Впр.1 (а,б) ст.67-68
(усно) Впр.2 ст.68
(письмово)
Впр.3,4 ст.32-33 (РЗ)
|