Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Зміни приголосних при творенні іменників із суфіксом –ин (а) від прикметників на –ський, -цький; буквосполученням –чн- (-шн-)
|
пояснювати чергування приголосних при творенні слів правилами; дотримуватися правил чергування приголосних при творенні слів; знаходити, пояснювати й виправляти орфографічні помилки на вивчені правила
|
GoogleClassroom
§20; вправа 165, 168
|
Код доступу: aghq3kj
|
2.
|
Зміни приголосних при творені відносних прикметників із суфіксами -ськ, -цьк, -зьк та іменників -ств(о), -цтв(о), -зтв(о)
|
§21; вправа 171, 174
GoogleClassroom
|
3.
|
Контрольний текстовий диктант
|
перевірити рівень засвоєних знань з теми
|
GoogleMeet
|
Українська література
|
1.
|
Патріотичні мотиви творів Т.Шевченка. «Іван Підкова». Зображення історичного минулого. Героїзм та відвага козаків та їхнього ватажка. Специфіка ліричних і ліро-епічних творів
|
розкрити історичну основу поеми «Іван Підкова»;
висловлювати судження про риси й поведінку козацького ватажка; пояснювати особливості художніх засобів у зображенні штормового моря, бою.
|
GoogleClassroom
|
Код доступу: ar2xkea
|
2.
|
В. Рутківський. «Джури козака Швайки» («На козацьких островах») – твір про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти у складних ситуаціях
|
визначити історичну основу твору;
знаходити і коментувати описи природи, портрети персонажів, їхні вчинки;
аналізувати роль художніх засобів.
|
GoogleClassroom
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Моральні проблеми в байках Крилова « Вовк і ягня»
|
Учні характеризують образи байок, розкривають алегоричний зміст, розуміють мораль та визначають їх в творах
|
Порівняти байки Езопа та Крилова; українськими байками
|
Код доступу:
vqaiuve
|
2.
|
Урок розвитку мовлення. Порівняльна характеристика байок Езопа, Крилова, українських байок
|
Учні знають зміст байок Езопа і Крилова, визначають спільні та відмінні риси, жанрові особливості, вільно висловлюють свої міркування з теми уроку
|
Підготуватись до контрольної роботи з теми « Міфи». «Байки»
|
Математика
|
1.
|
Множення звичайні дроби
|
множити звичайні дроби.
|
№381, 382
|
Код доступу:
c2oafii
|
2.
|
Ділення звичайних дробів
|
ділити звичайні дроби
|
§10, ст.67-68, №410, 414
|
3.
|
Ділення звичайних дробів
|
ділити звичайні дроби
|
№417, 420
|
4.
|
Ділення цілих і дробових чисел
|
ділити цілі і дробові числа
|
№423, 425
|
Англійська мова (ІІ група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Школа та вчителі
|
висловлювати свої враження, почуття, емоціїї про школу та вчителів
|
Впр.3 ст.57-58 (прослухати та прочитати); Впр.4,5 ст.59 (письмово)
Впр.5,6 ст.25 (РЗ)
|
Код доступу: xy63chp
|
2.
|
Школа. Урок англійської мови
|
представити та запитати про улюблений урок, діяльність на уроці
|
Впр.1,2 ст.61 усно;
вивчити і записати слова у словник ст.61;
Впр.3 ст.62 ( письм.)
Впр.8 ст.27 (РЗ)
|
3.
|
Школа. Урок англійської мови
|
розповідати про свій урок англійської мови
|
Повторити правило ст.51 та повторити
§7 ст.209 Впр.4, 5 (а) ст.62-63 усно; Впр.5 (б,в) ст.64 (письмово)
Впр.9 ст.28 (РЗ)
|
Біологія
|
1.
|
Одноклітинні організми
|
розуміти які організми є одноклітинними; знати будову різних видів одноклітинних організмів, розрізняти їх за певними ознаками; знатимуть як вони живляться, дихають та яку роль відіграють у природі.
|
|
Остапенко п.13,15
Костіков п. 15,16
|
Код доступу:
5dbxzhq
|
2.
|
Одноклітинні організми
|
розуміти які організми є одноклітинними; знати будову різних видів одноклітинних організмів, розрізняти їх за певними ознаками; знатимуть як вони живляться, дихають та яку роль відіграють у природі.
|
|
Остапенко п.13,15
Костіков п. 15,16
|