Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Словотвір. Змінювання і творення слів. Твірне слово
|
знатимуть різницю між твірною основою та похідним словом
|
GoogleClassroom
|
Код доступу: aghq3kj
|
2.
|
Основні способи словотворення
|
знатимуть та визначатимуть основні способи словотвору; утворюють нові слова вивченими способами.
|
§18; вправа 153
GoogleClassroom
|
3.
|
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова +
|
cтворювати словотвірний ланцюжок; здійснювати словотвірний розбір слова
|
§19; вправа 161 (2)
GoogleClassroom
|
Українська література
|
- 1.
|
УМР №1. Добір прислів’їв, крилатих виразів, фразеологічних зворотів, що виражають головну ідею твору М.Вороного «Євшпн-зілля»
|
зрозуміти значення історичної пам’яті для кожної людини;
коментувати власне розуміння почуття патріотизму.
|
GoogleClassroom
|
Код доступу: ar2xkea
|
- .
2.
|
Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. «Думка» («Тече вода в синє море…»)
|
розповідати про життя Т.Шевченка в Петербурзі; знати зміст твору, виразно й осмислено читати твір.
|
ст. 57-59,
ст.59-61
|
Зарубіжна література
|
1.
|
І.Крилов «Квартет», «Бабка і Мураха»
|
учень визначає жанр байки, характеризує образи, розуміє мораль
|
виразно читати, порівнювати з байками Езопа
|
Код доступу:
vqaiuve
|
2.
|
І.Крилов «Вовк і Ягня». Моральні проблеми
|
учень називає характерні ознаки байки, критично оцінює суспільні вади, пояснює, визначає мораль
|
виразно читати, вивчити напам’ять одну із байок І.Крилова
|
Математика
|
1.
|
Множення звичайних дробів
|
учні зможуть множити звичайні дроби.
|
№351, 358
|
Код доступу:
c2oafii
|
2.
|
Знаходження дробу від числа
|
учні зможуть знаходити дріб від числа
|
Вивчити правило ст. 57-58, №333, 374, 377.
|
3.
|
Взаємно обернені числа
|
учні зможуть знаходити взаємно обернені числа
|
Вивчити правило ст.57, №332, №373
|
4.
|
Множення мішаних чисел
|
учні зможуть множити мішані числа
|
Правило ст. 56, №360, 362.
|
Англійська мова (ІІ група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Я і моя родина.
Читання казки Ш.Перро «Попелюшка»
|
вміти надавати інформацію про свою родину; вміти висловлювати свої враження
|
Впр.1,2 ст.41-42 усно;
Виконати завдання на Google Classroom, код доступу: xy63chp
впр.12 ст.40 письмово
|
Код доступу: xy63chp
|
2.
|
My School Days.
Моє шкільне життя
|
вміти розповідати про своє шкільне життя
|
Впр.1,2 ст.48-49 усно;
вивчити і записати слова у словник ст.49;
Впр.3 ст.49 письмово;
ст.23 (РЗ)
|
3.
|
Корисні поради
|
вміти надавати корисні поради, використовуючи модальні дієслова
|
Вивчити правило ст.51
§7 ст.209; впр.1,2 ст.52 усно; впр.5 ст.53 письмово
|
Біологія
|
1.
|
Узагальнення знань з теми «Вступ. Клітина»
|
дізнатись власний рівень досягнень із теми.
|
|
Виконати контрольну роботу
|
Код доступу:
5dbxzhq
|
2.
|
Бактерії – найменші одноклітинні організми.
|
розуміти які організми є бактеріями; називати ознаки бактеріальної клітини, особливості будови; розрізняти корисні та шкідливі бактерії; знатимуть як вони живляться, дихають та яку роль відіграють у природі.
|
|
Остапенко п.17-18
Костіков п.11, 14
|