№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Примітка
|
Українська мова, 3 уроки
|
1
|
Позначення м’якості приголосних на письмі
|
Позначають правильно м’якість приголосних
|
Впр.307 усно,
Впр.308, завд.2.
Завдання 3. Записати слова фонетичною транскрипцією і визначити кількість м’яких приголосних у них: ляльчин, нісся, танцювальні.
С.119 – правила вивчити
|
dxsjxgu
|
2
|
Правила вживання знака м’якшення
|
Знають випадки, де можна і не можна ставити знак м’якшення
|
С.119 – правила вивчити
Впр.309 усно
Впр.312
Впр.313,завд.1
|
3
|
Правила вживання знака м’якшення
|
С.119 – правила вивчити
Завдання 1. Дібрати по 2 власні приклади на кожне правило (с.119)
Впр.317,завд.1,2.
|
Історія, 1 урок
|
1
|
Писемні історичні джерела
|
Називати які бувають писемні джерела, розповідати як за допомогою історичних джерел написати правдиву історію, використовуючи пам’ятку, дослідити джерело родинної історії
|
Опрацювати матеріал §13,
Усно дослідити предмет, документ, фотографію родини, застосувавши пам’ятку на с.75
|
|
Укр.літ. 2 уроки
|
1
|
Літописні оповіді
|
Знає, що таке літопис, читає і переказує літописні оповіді, характеризує руських князів, розповідає про створення Києва
|
Читати «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь», «Святослав укладає мир з греками. Смерть Святослава»
Скласти паспорт 1 твору за вибором: жанр, тема, головна думка, головні герої, другорядні герої, план, значення твору для укр.народу.
|
dxsjxgu
|
2
|
Літописні оповіді
|
Читати «Володимир вибирає віру», «Розгром Ярославом печенігів»
Скласти паспорт 1 твору за вибором: жанр, тема, головна думка, головні герої, другорядні герої, план, моє враження.
|
Англійська мова
|
1
|
Родинні зв*язки. Родинне дерево
|
Надавати інформацію про членів своєї родини
|
Впр.1,4 ст.88-89 (усно),
Члени родини – записати та вивчити
Впр.2 ст.89 (письм.)
Впр.1,2 ст.45 (РЗ)
|
код доступу:
644wouj
|
2
|
Професії батьків
|
Розповідати про професії своїх батьків. Описувати свою родину
|
Записати слова на ст.91 у словник та вивчити слова, Впр.1,2, 3 ст.90-91 (усно) Опрацювати таблицю на ст.90 (Present Simple)
Впр.4 ст.91 (письмово)
Впр.4,5 ст.48 (РЗ)
|
код доступу:
644wouj
|
3
|
Діти в родині. Брати та сестри. Близнюки
|
Розповідати про своїх братів та сестер
|
Записати слова на ст.92-93 у словник, вивчити слова
Впр.1,3 ст.92 (усно)
Впр.4(а) ст.93(читати)
Впр.6 ст.94 (письмово) Впр.6,7 ст.48-49 (РЗ)
|
код доступу:
644wouj
|
Музичне мистецтво, 1 урок
|
1
|
Скарбничка
професіонала.
Професійна
музика.
|
* Учні зможуть розрізняти
поняття професійна музика,
народна пісня в професійні
музиці та особливості
професійної музики.
*Ознайомляться з творчістю М.
Глінки на прикладах його
симфонічних творів.
|
Опрацювати сторінки 88-
93підручника. Записати
поняття, прослухати
твори: М.Глінка Іспанська
увертюра №2 «Спогади
про літню ніч у Мадриді».
Всі матеріали для
виконання завдання
знаходяться в
презентації, відео
додатках, які завантажені
в Google classroom.
|
fgwkyys
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|