№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Прим
|
Українська література, 2 уроки
|
1
|
М.Вінграновський «Перша колискова», «Бабусин дощ», «Сама собою річна ця тече»
|
Знає біографію автора (стисло).
Читають виразно вірші, аналізують
|
Знати біографію автора (стисло).
Читаюти виразно вірші, аналізувати
|
dxsjxgu
|
2
|
М.Вінграновський «Сіроманець»
|
Читати і переказувати
|
Прочитати 1/3 твору, написати по одному реченню події кожного розділу
|
Історія, 1 урок
|
1
|
Практична
робота. Родове
дерево
|
Використовуючи інтернет сайти,
створити родове дерево
|
Опрацювати § 28.
Зробити скріншот веб-
сторінки родового дерева
|
6fhywvr
|
Українська мова. 3 уроки
|
1
|
Кома між частинами складного речення
|
Виконати тест
|
Вправа 483 та синтаксичний розбір 2го речення вправи
Тести
|
dxsjxgu
|
2
|
Пряма мова
|
Знатимуть,що таке пряма мова
|
Пар.63
Впр.486, 487-усно
Впр.488 - письм
|
3
|
Розділові знаки у реченнях з прямою мовою
|
Пояснюватимуть розділові знаки
|
Впр.489- у
Впр.492, 493 - п
|
Англійська мова
|
1
|
Getting About
the Town
In the Village
|
Надавати інформацію про місто та сільську місцевість
|
Впр.1,2,3 ст.184 (усно)
Нові слова на ст.185
Впр.5,6 ст.185-186
(письмово)
Впр.1,2 ст.100-101 (РЗ)
|
644wouj
|
2
|
\Getting About
the Town
|
Описувати місто; називати різні будівліта описувати їх
|
Впр.1,2 ст.186-188 (усно)
Нові слова на с.187
Впр.4,5 ст.189 (письмово)
Впр.3 ст.102-103 (РЗ)
|
3
|
Visit to the
Museum
|
Називати будівлі та їх розміщення; ставити запитання для уточнення інформації
|
Впр.1,2 (а),3 ст.189-191
(усно)
Впр.4 (а), 5 (а) ст.192
(письмово)
Впр.4,5 ст.103-105 (РЗ)
|
Фізична культура
|
1
|
Рівномірний біг 800 м.
Історія баскетболу.
Основні правила гри.
Ведення мяча на місці та в русі –правою -лівою рукою.
|
Виконати вправу, не переходячи на ходьбу.
Розміри площадки-?
Склад команд -?
Навчитися конролювати м’яч під час ведення.
|
ЗРВ.Біг до 5 хв.
Ознайомитись з
правилами гри.
Ведення м’яча.
|
cgnx253
|
2
|
Рівномірний біг
до 1000м. Правила гри.
Ведення м’яча почергово лівою та правою рукою.
|
Біг до 1км. Назвати суть гри у баскетбол. Навчитися конролювати м’яч під часиведення.
|
Біг до 1км.
Правила гри в
баскетбол. Ведення м’яча на різній швидкості.
|
3
|
Рівномірний біг
до 1200 М. Правила
гри. Правило 5сек.
Передача мяча .
Ведення мяча.
|
Біг в середньому темпі до 1км. Виконати вправи на розвиток сили. Ведення мяча на різній швидкості.
|
Біг до 1км.
Правила
баскетболу.
|
4
|
Музичне мистецтво
|
1
|
Музика і циркове
мистецтво
|
-учні зможуть розрізняти види
циркового мистецтва, його представників
-зможуть розрізняти спільні риси між, мюзиклом, кіно та цирковим
мистецтвом
|
Переглянути
відео матеріал
Галоп із опери
«Паризький
балет» Ж.
Оффенбах; відео-
фрагмент фільму
«Гостя з
майбутнього»
Виконати
завдання в
Google classroom
«Стоп - кадр»
|
fgwkyys
|
|
|
|
|
|
|
|
|