№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Примітка
|
Математика (4 уроки)
|
1.
|
Площа прямокутника і квадрата.
|
Знаходити площу прямокутника і квадрата за формулою.
|
П. 19 (питання стор. 122), № 604, № 606, № 609
|
Код доступу
Класу: y64zkw5
|
2.
|
Периметр та площа прямокутника і квадрата.
|
Знаходити площу фігури, знати зв’язок між одиницями площі.
|
П. 19, № 614, № 619, № 620.
|
3.
|
Розв’язування задач
|
Розв’язувати прикладні задачі на знаходження площі та периметра прямокутника, квадрата
|
П. 19, № 622, №627, № 629
|
4.
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Пірамід
|
Розрізняти дані просторові фігури, їх елементи. Знаходити суму довжин усіх ребер даних фігур
|
П. 20, № 639, № 643, № 645
|
Природознавство
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код класу
7fudz3u
|
1
|
Форма і розміри Землі
|
Знати про форму і розміри Землі;
Пояснювати що означають лінії на географічній карті та глобусі, розрізняти різні об'єкти на глобусі та географічній карті
|
П. 21,22 читати
Завдання у Google Classroom
|
2
|
Внутрішня будова
|
Знати та описувати внутрішню будову Землі; розвивати вміння досліджувати природні тіла.
|
П.23 читати
Завдання у Google Classroom
|
Інформатика. Вчитель: Антонюк Олександр Миколайович
|
1
|
Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Програмне забезпечення для опрацювання текстів.
|
Матимуть поняття про Word. Друкуватимуть прості тексти
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
qrix573
|
Інформатика. Вчитель: Козадаєва Ольга Сергіївна
|
1.
|
Пошук інформації в Інтернеті. Використання мережі Інтернет для навчання.
|
Зможуть знайти інформацію в Інтернеті, використовувати інтернет для навчання
|
Завдання в Гугл Класі
|
ghhru3w
|
Основи здоров’я
|
1
|
Хочеш бути здоровим - рухайся
|
Знатимуть чому і як корисно для здоров’я людини рух
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom. Виконати практичну роботу на google class
|
qrix573
|
Образотворче мистецтво
|
1
|
Декоративний розпис
Знайомство з Петриківкою. Подарунок для друзів
|
Відтворює красу декоративного розпису засобами живопису
Розуміє композиційну цілісность твору при створенні
декоративної композиції в крузі
|
Намалювати композицію
«Декоративний розпис»
|
w7g7boe
|
Трудове мистецтво (дівчата)
|
1
|
Об’єкт проектної діяльності №6: М’яка пласка іграшка
Вибір та обґрунтування об’єкта проектування
Проектування форми методом фантазування. Графічне зображення.
|
Знає етапи проектування. Розуміє сутність методу фантазування.
Розрізняє та називає конструкційні матеріали, інструменти та пристосування необхідні для виготовлення запланованого виробу
|
Виготовити ескіз виробу
|
mxhs3dd
|
Трудове мистецтво (хлопці)
|
1
|
Аплікація (квілінг)
|
Створити аплікацію
|
Створити аплікацію
|
|
Зарубіжна література
|
1
|
Е.Сетон-Томпсон
|
Знають текст твору, можуть переказати, аналізують характери головних героїв
|
Читати твір «Лобо» або «Снап» (за вибором)
Задання за твором «Снап»: заповнити картку (або роздруковану, або виконати завдання в зошиті)
Завдання за твором «Лобо»: Виконати завдання картки 2 та 3.
Пояснення до к.3 – слід описати події твору за картинками.
|
qgcxj4w
|
2
|
Е.Сетон-Томпсон
|