№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Прим
|
|
5-Б клас Математика (4 уроки)
|
|
1.
|
Розв’язування
задач.
|
Розв’язувати задачі на
знаходження числа за
його відсотком
|
П. 33, № 1202, №
1204
|
y64zkw5
|
2.
|
Розв’язування
задач. С/р
|
Розв’язувати прикладні
задачі.
|
П. 33, № 1210(1), №
1215
|
Природознавство, 2 уроки
|
|
1
|
Охорона природи. Червона книга
України
|
Наводити приклади
рослин і тварин своєї
місцевості, занесених до
Червоної книги;
пояснювати значення
Червоної книги
|
П.45 Завдання у classroom
|
7fudz3u
|
|
Інформатика. Вчитель: Козадаєва Ольга Сергіївна
|
|
|
1
|
Цикли з лічильником
|
Зможуть створити цикл з лічильником в середовищі Скретч
|
§ 25 ст. 217-222 Вправа 1 ст. 221
|
ghhru3w
|
|
Інформатика. Вчитель: Антонюк Олександр Миколайович
|
|
1
|
Цикли з
умовою.
|
Розрізнятимуть
алгоритми на
види і
вмітимуть їх
складати
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
Виконати практичну роботу
|
qrix573
|
|
Образотворче мистецтво 1 год
|
|
1
|
Писанка-
мальованка з
використанням
традиційних
символів-оберегів
|
Учні зможуть
ознайомитись з
символічними
малюнками у
писанці
|
Розфарбувати писанку-
мальованку згідно задуму
|
w7g7boe
|
|
Трудове мистецтво (дівчата) 2 год
|
|
1
|
Виготовлення
ляльки-іграшки
«Лялечка моєї
душі»
|
Учні виконують
алгоритм
виготовлення ляльки
|
Оздоблення ляльки
|
mxhs3dd
|
|
Трудове мистецтво (хлопці) 2 год
|
|
1
|
Аплікація з
паперу
|
1 навчитися поєднувати кольори
2 навчитися виконувати роботу
|
Робота з папером. Комбінувати кольори
|
|
|
Зарубіжна література, 2 уроки
|
|
1
|
Туве Янсон «Капелюх чарівника»
|
Знає текст твору, може переказати
|
Читати, дати характеристику героям твору
|
qgcxj4w
|
|
Українська література, 2 уроки
|
|
1
|
М.Вінграновський «Сіроманець»
|
Знатимуть текст твору, характеризуватимуть образ Сашка, його доброту, рішучість, здатність до самостійних вчинків
|
Читати 2 частину твору, характеризувати образ Сашка
|
dxsjxgu
|
|
Історія, 1 урок
|
|
1
|
Урок
узагальнення
«Дослідники
історії»
|
повторити і узагальнити опрацьований
матеріал
|
Опрацювати § 29.
С.158 записати
відеопромову про
важливість праці історика,
користуючись порадами
Квінтиліана
|
6fhywvr
|
|
Українська мова. 3 уроки
|
|
1
|
Складання розповіді з використанням прямої мови
|
Пишуть розповідь, використовуючи речення з прямою
|
Теми на вибір: «Мудрі батькові поради», «Пісні моєї мами», «Чого навчив мене тренер»
|
dxsjxgu
|
|
2
|
Діалог
|
Складатимуть діалоги
|
Скласти діалог на довільну тему
|
|