№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Прим
|
|
5-Б клас Математика (4 уроки)
|
|
1.
|
Задачі на відсотки.
|
Правило знаходження
відсотка від числа ,
розв’язувати вправи.
|
П. 33, № 1176, №
1178, № 1181
|
y64zkw5
|
2.
|
Знаходження
відсотка від числа.
|
Розв’язувати задачі на
знаходження відсотка від
числа.
|
П. 33, № 1185, №
1187, № 1189
|
3.
|
Розв’язування задач
|
Розв’язувати прикладні
задачі на знаходження
відсотка від числа.
|
П. 33, № 1223, №
1224
|
4.
|
Знаходження числа
за його відсотком.
|
Правило знаходження
числа за його відсотком.
|
П. 33, № 1193, №
1197
|
Природознавство, 2 уроки
|
|
1
|
Людина — частина природи.
Зв’язок людини з природою.
|
Наводити приклади впливу людини на природу і природи на
людину; пояснювати зв’язок людини із природою.
|
П.45 Завдання у classroom
|
7fudz3u
|
|
2
|
Екологічні проблеми та їх
розв’язування
|
Називати й аналізувати наслідки взаємодії людини і довкілля;
висловлювати судження щодо необхідності охорони природи
(збереження біологічного
різноманіття, боротьба зі знищенням лісів і опустелюванням, захист
планети від забруднення
різних видів).
|
Завдання у classroom
|
|
Інформатика. Вчитель: Козадаєва Ольга Сергіївна
|
|
|
1
|
Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч
|
Дізнаються, які бувають циклічні алгоритми; зможуть задати рух виконавця на сцені
|
§ 23-24 ст.208-214 Вправа 1 ст. 212 Вправа 3 ст. 213
|
ghhru3w
|
|
Інформатика. Вчитель: Антонюк Олександр Миколайович
|
|
1
|
Реалізація
лінійних
алгоритмів у
середовищі
Скретч.
|
Розрізнятимуть алгоритми на види і вмітимуть їх складати
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
Виконати практичну роботу
|
qrix573
|
|
Основи здоров'я
|
|
1
|
Сам удома
|
Знатимуть як себе поводити в небезпечних ситуаціях
|
Виконати практичну роботу на google class
|
qrix573
|
|
Образотворче мистецтво 1 год
|
|
1
|
Театральна лялька
|
Зможуть виконати
зображення на площині театральної ляльки
|
Намалювати «Театральну
ляльку»
|
w7g7boe
|
|
Трудове мистецтво (дівчата) 2 год
|
|
1
|
Виготовлення
ляльки-іграшки
«Лялечка моєї
душі»
|
Учні виконують алгоритм виготовлення ляльки
|
Виготовлення ляльки-іграшки
|
mxhs3dd
|
|
Трудове мистецтво (хлопці) 2 год
|
|
1
|
Аплікація з
паперу
|
1 навчитися поєднувати кольори
2 навчитися виконувати роботу
|
Робота з папером. Комбінувати кольори
|
|
|
Зарубіжна література, 2 уроки
|
|
1
|
Роальд Дал «Чарлі і Шоколадна фабрика»
|
Знає текст твору, може переказати
|
Аналізувати героїв твору.
Виконати тест
|
qgcxj4w
|
|
2
|
Туве Янсон «Комета прилітає»
|
Знає текст твору, може переказати
|
Опрацювати презентацію, почати читати твір
|
|