№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Прим
|
|
5-Б клас Математика (4 уроки)
|
|
1.
|
Ділення десяткових дробів.
|
Знаходити число за його десятковим дробом.
|
П. 30(4), № 1089, № 1091, № 1095
|
y64zkw5
|
2.
|
Розв’язування вправ.
|
Розв’язувати вправи на ділення десяткових дробів.
|
П. 30, № 1098(1), № 1083
|
3.
|
Розв’язування вправ. С/Р.
|
Розв’язувати прикладні задачі на ділення десяткових дробів.
|
П.30, № 1100, № 1101
|
4.
|
Округлення десяткових дробів.
|
Розв’язувати вправи, застосовуючи правила округлення десяткових дробів.
|
П. 31, № 1121, № 1123, № 1125
|
Природознавство, 2 уроки
|
|
1
|
Взаємозв’язки між організмами.
Співіснування організмів.
|
Наводити приклади взаємозв’язків між організмами; пояснювати вплив на організми чинників живої природи
|
П.43
Завдання у classroom
|
7fudz3u
|
|
2
|
Угрупування організмів. Екосистеми. Вплив на організм чинників живої природи
|
Називати склад екосистеми; наводити приклади природних і штучних екосистем; пояснювати роль рослин, тварин, грибів, бактерій у екосистемі.
|
П.44
Завдання у classroom
|
|
Інформатика. Вчитель: Козадаєва Ольга Сергіївна
|
|
|
1
|
Типи алгоритмів. Лінійні алгоритми.
|
Знатимуть які алгоритми можливо реалізувати в середовищі Скретч та як створити новий проект.
|
Опрацювати § 20 ст. 188-196
Вправа 2 ст. 193
Вправа 4 ст. 195
|
ghhru3w
|
|
Інформатика. Вчитель: Антонюк Олександр Миколайович
|
|
1
|
Лінійні
алгоритми.
|
Розрізнятимуть алгоритми на види і вмітимуть їх складати
|
Прочитати та
законспектувати
урок на google
classroom.
Виконати
практичну
роботу
|
qrix573
|
|
Основи здоров'я
|
|
1
|
«Трикутник
вогню»
|
Знатимуть, як себе поводити в небезпечних ситуаціях
|
Виконати
практичну
роботу на
google class
|
qrix573
|
|
Образотворче мистецтво 1 год
|
|
1
|
Художньо-
театральний
ансамбль. Художник в театрі. Декорація сцени.
|
Учні зможуть дізнатись про професії художників у театрі, ознайомляться з елементами театру та їх призначенням
|
Намалювати декорацію до казки
|
w7g7boe
|
|
Трудове мистецтво (дівчата) 2 год
|
|
1
|
Виготовлення
ляльки-іграшки
«Лялечка моєї
душі»
|
Учні зможуть створити банк даних
з обраного виду діяльності, здійснити дизайн -аналіз зразків-
аналогів. Визначити характерні
особливості ляльки «Сніжки»
Ретельно промалювати образ.
|
Промальовування образу та
виготовлення ляльки-іграшки
|
mxhs3dd
|
|
Трудове мистецтво (хлопці) 2 год
|
|
1
|
Аплікація з
паперу
|
1 навчитися поєднувати кольори
2 навчитися виконувати роботу
|
Робота з папером. Комбінувати кольори
|
|
|
Зарубіжна література, 2 уроки
|
|
1
|
Роальд Дал «Чарлі і Шоколадна фабрика»
|
Знає текст твору, описує героїв твору
|
Читати/дивитися. Записати поняття «персонаж» та «герой літературного твору», знати визначення.
|
qgcxj4w
|
|
2
|
Роальд Дал «Чарлі і Шоколадна фабрика»
|
Знає текст твору, може переказати
|
Читати, переказувати.
|
|