№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Прим
|
5-Б клас Математика (4 уроки)
|
1.
|
Розв’язування задач.
С/Р
|
Знаходити добутки десяткових дробів, значення виразів, застосовуючи закони.
|
П. 29, № 1039, №
1041(1), № 1048
|
y64zkw5
|
2.
|
Ділення десяткових
дробів.
|
Ділити десятковий дріб на
натуральне число.
|
П. 30 (1), № 1064, №
1066, № 1079 (1,2)
|
3.
|
Ділення десяткових
дробів.
|
Знаходити частку двох
десяткових дробів.
|
П. 30 (2), № 1073, №
1075, № 1077
|
4.
|
Ділення десяткових
дробів.
|
Ділити десятковий дріб на
розрядну одиницю.
|
П. 30 (3), № 1082, №
1085, № 1087
|
|
Природознавство, 2 уроки
|
1
|
Водне середовище життя.
|
Називати особливості водного середовища життя; наводити приклади мешканців водного середовища життя та їх пристосувань до даного середовища.
|
П.41
Завдання у
classroom
|
7fudz3u
|
2
|
Ґрунтове середовище життя.
|
Називати особливості ґрунтового середовища життя організмів; наводити приклади мешканців ґрунтового середовища життя; наводити приклади пристосувань організмів до життя у ґрунтовому середовищі
|
П.42
Завдання у
classroom
|
Інформатика. Вчитель: Козадаєва Ольга Сергіївна
|
|
1
|
Середовище виконання алгоритмів
|
Знатимуть що таке середовище виконання алгоритму, зможуть процювати з проектом у середовищі Скретч
|
Прочитати § 19 ст. 177-184
Вправа 2 ст. 182-184, Вправа 3 ст. 184
|
ghhru3w
|
Образотворче мистецтво 1 год
|
1
|
Садово-паркове
мистецтво.
|
Учні зможуть дізнатись більше про фонтани Петергофа, завітавши на сайт Державного музею- заповідника «Петергоф»
Передати мужність у характері міфологічної істоти — кентавра.
Прикрасити басейн фонтана декором.
Об’єднати середовище і фонтан у цілісну композицію.
|
Створіть фонтан « Юний Кентавр» для прикрашення парку( пластилін)
htt://www.peterhofmuseum.ru/
|
w7g7boe
|
Трудове мистецтво (дівчата) 2 год
|
1
|
Тнхнологія виготовлення ляльки-іграшки
|
Учні зможуть графічно зображувати виріб,
планувати роботу з виконання проекту
|
Створити ескіз виробу
|
mxhs3dd
|
Трудове мистецтво (хлопці) 2 год
|
1
|
Аплікація з
паперу
|
1 навчитися поєднувати кольори
2 навчитися виконувати роботу
|
Робота з папером. Комбінувати кольори
|
|
Зарубіжна література, 2 уроки
|
1
|
Твори сучасного мистецтва (література та кіно). Сучасні газети, журнали
|
Знає про сучасне мистецтво, знає імена суч.письменників, назви їх книг для дітей
|
Скласти індивідуальний список творів для читання.
Написати відгук на сучасну книгу
|
qgcxj4w
|
2
|
Роальд Дал «Чарлі і Шоколадна фабрика»
|
Називає цікаві факти з життя автора, створює за ними карту знань
|
Скласти карту знань про життя та творчість письменника
|
Українська література, 2 уроки
|
1
|
М.Рильський «Люби природу не як символ»
|
Виразно розповідають вірш
|
Вивичити напам’ять
|
dxsjxgu
|
2
|
Основні відомості з біографії Г.Тютюнника
|
Знає основні відомості з біографії письменника
|
Читати біографію, записати інформаційне гроно, почати читати «Дивак»
|