№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Прим
|
5-Б клас Математика (4 уроки)
|
1.
|
Множення
десяткових дробів.
|
Множити десятковий дріб на натуральне число.
|
П. 29, №1011, №
1013, № 1015
|
y64zkw5
|
2.
|
Множення
десяткових дробів.
|
Множити десятковий дріб на десятковий дріб за правилом.
|
П. 29, № 1017, №
1021
|
3.
|
Множення
десяткових дробів.
|
Множити десятковий дріб на розрядну одиницю.
|
П. 29, № 1027, №
1029
|
4.
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати вправи на знаходження десяткового
дробу від числа.
|
П. 29, № 1031, №
1033, № 1051*
|
|
Природознавство, 2 уроки
|
1
|
Узагальнення знань з теми
«Планета Земля як середовище
життя організмів» частина 1
|
Дізнатись рівень навчальних досягнень із
теми
|
П.33-39 повторити
Завдання у
classroom
|
7fudz3u
|
2
|
Наземно-повітряне середовище.
|
Називати середовища життя організмів; наводити приклади
мешканців наземно-повітряного середовища життя; наводити приклади пристосувань організмів до життя в наземно-повітряному середовищі
|
П.40
Завдання у
classroom
|
Основи здоров’я, 1 урок
|
|
Соціальна
складова
здоров’я
|
Тематична атестація
|
Виконати практичну роботу на google class
|
qrix573
|
Інформатика. Вчитель: Антонюк Олександр Миколайович
|
1
|
Типи
алгоритмів
|
Розрізнятимуть алгоритми на
види і вмітимуть їх
складати
|
Прочитати та
законспектувати урок. Виконати практичну роботу на google class
|
qrix573
|
Інформатика. Вчитель: Козадаєва Ольга Сергіївна
|
|
1
|
Виконавці алгоритмів та їхня системи команд. Способи опису алгоритму.
|
Знатимуть хто такі виконавці команд та які команди вони можуть виконувати, розрізнятимуть способи опису алгоритму
|
§ 18 ст. 168-173
Вправа 3 ст. 173, Вправа 4 ст. 174
|
ghhru3w
|
Образотворче мистецтво 1 год
|
1
|
Садово-паркове
мистецтво.
|
Учні зможутьтпояснювати зміст
понять «парк», «заповідник»,
ознайомитись з парком «Софіївка» та заповідником «Качанівка»
|
Виготовити ліхтарик у техніці
витинання
https://www.youtube.com/watch?
v=bM1S6DmkS5c
|
w7g7boe
|
Трудове мистецтво (дівчата) 2 год
|
1
|
Захист проекту
|
Учні зможуть здійснювати аналіз,
та оцінку технологічних об’єктів
|
Захистити проект та прорекламувати його
|
mxhs3dd
|
Трудове мистецтво (хлопці) 2 год
|
1
|
Аплікація з
Паперу
|
1 навчитися поєднувати кольори
2 навчитися виконувати роботу
|
Робота з папером. Комбінувати кольори
|
|
Зарубіжна література, 2 уроки
|
1
|
Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці»
|
виразно читає ліричний твір, висловлює судження про необхідність читати книжки
|
Пише есе про книгу в своєму житті, необхідність читати
|
qgcxj4w
|
2
|
Узагальнення з теми
|
Пригадує прочитане з теми
|
Складає матеріал до теми: фанфікшин, пантбук чи добірку ілюстрацій.
|
Українська література, 2 уроки
|
1
|
Дивовижний світ природи у поезіях Є.Гуцала
|
Читають виразно вірші, описують природу за ними, розповідають про почуття та емоції ліричного героя
|
Читати вірші «Зірка», «Чарівники», «Журавлі високі пролітають»
|
dxsjxgu
|
2
|
М.Рильський
|
Читати вірші «Дощ», «Осінь – маляр з палітрою пишною». Описати емоції, які виникають у ліричного героя
|