№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Примітка
|
Українська мова, 4 уроки
|
|
Тренувальні вправи
«Будова слова»
|
Вміють розбирати слова за будовою
|
1.вправа 154, 173.
3. Запишіть речення, вставляючи пропущені букви: Пр..красний лелека в польоті, і пр..красний його політ, ..хожий на бе..звучну мелодію, що завжди викликає захват.
4. Записані слова розібрати за будовою.
Переспів, середній, передплатник, утеплений, напірник, наново, дов’язати, заповнити, згори, сповна.
|
dxsjxgu
|
|
Підготовка до кр «Будова слова. Орфографія»
|
Вміють розбирати слова за будовою, визначати орфограми в значущих частинах слова
|
Вправа 177. Прочитати текст і виконати завдання ІІ (письмово)
Вправа 178 (письм)
Вправа 181 (усно)
Розділ «Готуємось до тем.оцін.» (письм),(самоперевірка)
|
|
|
Контрольна робота
|
|
Виконати завдання https://forms.gle/x3S5Uo5mLvnq7oEp7
Буде доступне з 17.11!
|
|
|
Фонетика. Голосні і приголосні звуки
|
Знають, що таке фонетика, розрізняють голосні і приголосні звуки, уміють записувати слова фонетичною транскрипцією
|
1.Параграф 25, с.80-81– правила вивчити.
2.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=dDSYEHV_zAg
3.Виконати вправи:
188 – усно.
190 – письмово
4.с.82 – прочитати і пригадати запис слів фонетичною транскрипцією. Також переглянути відеопояснення https://www.youtube.com/watch?v=7pCruzZ6U0k
Вправа 194 – тільки записати слова фонетичною транскрипцією.
|
|
Історія, 1 урок
|
|
|
Повторити минулий матеріал
|
|
6fhywvr
|
Укр.літ. 2 уроки
|
|
В.Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон»
|
Знає текст твору, може переказати, порівнює героїв-антиподів Лоскотона та Плаксія.
|
1. Дочитати
2. Заповнити табл.на с.89 – Порівняти головних героїв (їх зовнішність та вчинки).
4.Виписати другорядних героїв і дібрати 1-2 слова для їхньої характеристики. Наприклад, Царівна Нудота – бридка,плаксива.
3.Дати письмову відповідь за вибором на одне із запитань на с.92 (з 7 по 12)
|
dxsjxgu
|
|
Г.Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»
|
Читає коротку біографію авторки, текст твору, може переказати, знає, що таке епітет, характеризує головну героїню епітетами.
|
1.Читати с.93. Виписати поняття епітет. Дібрати епітети до слів ручка, миша, пісня, небо, зима.
2.Читати біографію с.95
3.Читати казку с.96 – 101.
4.Дібрати 5 епітетів до характеристики Алі.
|
|
Англійська мова
|
|
Шкільне життя
|
Повторити лексико-граматичний матеріал
|
Впр.1,2, 3 ст.42-43 (усно)
Впр.5 ст.43 (письм.)
Впр.6 ст.20-21 (РЗ)
|
код доступу:
644wouj
|
|
Улюблені шкільні предмети. Контрольна з англійської мови
|
Підсумують знання по темі “Favourite Subject”
“An English Test”
|
Виконати контрольну роботу в Google Classroom
|
|
|
Важливість вивчення іноземної мови
|
Вміти надавати інформацію про важливість вивчення мови; вміти висловлювати свою думку
|
Впр.1 ст.44 (читат.)
Впр.3 ст.45 (усно)
Впр.2 ст.45 (письмово)
|
|
Музичне мистецтво, 1 урок
|
|
Пісня живе серед нас
|
Учні ознайомляться з особливостями українських народних побутових пісень, розглянуть розмаїття народних побутових пісень, ознайомляться з жанром варіації на прикладі творів композитора Л. ван Бетховена. Розвиватимуть вміння виконувати народні пісні, розрізняти на слух засоби музичної виразності та впізнавати зміну основної теми у варіаціях, вміння надавати характеристику засобам виразності побутових пісень, порівнювати вокальні та інструментальні твори, що написані на основі народних пісень.
|
Опрацювати сторінки 58-63 підручника. Записати поняття, прослухати твори: Л.В.Бетховена Їхав козак за Дунай та укр.нар. пісню їхав козак за Дунай.
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, яка завантажена
в Google classroom.
|
fgwkvvs
|
|
|
Фізична культура
|
|
Cgnx253
|
|
|
|
|
|
|
|
|