№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Примітка
|
Українська мова, 4 уроки
|
09.11
|
Письмовий твір-опис предмета з використанням слів з суфіксами та префіксами (у худ.стилі)
|
Знають поряд опису предмета. Що таке художній опис
|
І. Відкрити підручник на стор.66 Параграф 20.
2. прослухати відеоурок:
https://youtu.be/wy5HqsdTiRM
3. Виписати з підручника поняття Художній опис (с.66) та записати Орієнтовний план твору-опису предмета (с.67)
4.Виконати усно вправу 160.
|
dxsjxgu
|
10.11
|
Пишуть твір-опис у худ.стилі
|
Описати предмет у худ.стилі
(описати одну з картин із вправи 160 ПИСЬМОВО)
|
|
11.11
|
Орфограми в значущих частинах слова
|
Пишуть правильно слова з префіксами з-, с- , а також з е,и в коренях слів, пояснюють правилами.
|
Парагр.21. с. 69 – правило вивчити!
Письмово: вправи 162, 165.
|
|
12.11
|
Правопис префіксів пре-, при- , прі- .
|
Пишуть правильно слова з префіксами пре-, при-, прі- .
Знають 3 слова, у яких пишеться прі-: прірва, прізвище і прізвисько.
|
Вивчити правила прагр.22,
Виконати вправу 168 усно.
Виконати вправи 169, 171 письмово.
|
|
Історія 1 урок
|
11.11
|
Сучасна Україна та її сусіди
|
Зможуть показувати кордони України, столицю, адміністративні центри і сусідні держави.
|
Параграф 8 – читати
С.51 – І і ІІ розділи – усно.
ІІІ розділ «Мислю творчо» - 1 завдання на вибір письмово.
|
|
Укр.літ. 2 уроки
|
10.11
|
В.Королів-Старий «Хуха-Моховинка»
|
Читає твір, складає до нього план
|
Дочитати твір, скласти план твору.
|
|
12.11
|
В.Симоненко «Цар Плаксій і Лоскотон»
|
Читає твір, може переказати
|
Читати
|
|
Музичне мистецтво, 1 урок
|
12/11/20р.
|
Давні українські осінні обряди
|
Учні знають про «осінні народні обряди», календарні пісні, жанр кантата
|
Опрацювати сторінки 54-57підручника. Записати поняття, прослухати твори: М.Лисенко Кантата «Радуйся, ниво не политая», Укр.нар.пісня «Ой на горі тай женці жнуть».
|
Fgwkvvs
|
|
|
|
|
|
|