№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Примітка
|
5-Б клас Математика (4 уроки)
|
1.
|
Додавання десяткових дробів.
|
Додавати десяткові дроби за правилом суми.
|
П. 28( питання стор. 185), № 967, № 980
|
y64zkw5
|
2.
|
Додавання десяткових дробів.
|
Знаходити суму десяткових дробів з різною кількістю цифр після коми, використовуючи закони додавання
|
П. 28, № 972, № 988, № 992(1,3)
|
3.
|
Віднімання десяткових дробів.
|
Віднімати десяткові дроби за правилом
|
П. 28, № 976, № 983
|
|
Віднімання десяткових дробів.
|
Розв’язувати рівняння, застосовуючи правила суми та різниці десяткових дробів
|
П. 28, № 970, № 978, № 990
|
Природознавство
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
7fudz3u
|
1
|
Пристосування організмів до періодичних змін умов
середовища.
|
Мати уявлення про зміни умов
середовища; наводити приклади пристосування організмів до періодичних змін умов середовища
|
П.39 читати
Завдання у
classroom
|
2
|
Різноманітніть середовищ життя ы пристосування організмів до життя в кожному з них.
|
Повторити, що називають середовищем життя; називати середовища життя; описувати пристосування організмів до різних середовищ життя.
|
П.39 читати
Завдання у
classroom
|
Інформатика. Вчитель: Антонюк Олександр Миколайович
|
1
|
Програма. Середовище опису й виконання алгоритмів.
|
Вмітимуть написати просту програму
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
|
qrix573
|
Інформатика. Вчитель: Козадаєва Ольга Сергіївна
|
1.
|
Однорівневі списки. Підготовка документа до друку. Тематичне оцінювання
|
Зможуть створити однорівневі списки, редагувати та форматувати їх, підготувати документ до друку та надрукувати його.
|
Опрацювати § 17 ст. 158-163
Виконати Вправу 3 ст. 162
Виконати тести
|
ghhru3w
|
Образотворче мистецтво
|
1
|
Живопис.
Ескіз вітражу
«Натюрморт»
|
Будуть знати що таке вітраж, як він виник та
розвивався;
технологію виготовлення вітража,
створювати різні композиції малюнки для вітражів;
|
Виконати ескіз вітражу “Натюрморт” (художні матеріали на вибір: кол.олівці, фломастери, фарби).
Підготувати історичну довідку про першу згадку вітражу в Україні
|
Код класу 5-б w7g7boe
|
Трудове мистецтво (дівчата)
|
1
|
Оздоблення ляльки-мотанки
|
Зможуть провести міні-маркетингові дослідження для обгрунтування виробу,робити висновки про необхідність економії оздоблювального матеріалу та дотримуватися правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій
|
Виконати оздоблення ляльки-мотанки
|
Код класу mxhs3dd
|
Трудове мистецтво (хлопці)
|
1
|
Виготовлення аплікації «Весняний кошик»
|
Зможуть проявити фантазію
|
Виготовити аплікацію
|
|
Зарубіжна література
|
1
|
Льюїс Керолл «Аліса в Задзеркаллі»
|
Самостійно обирає та читає 1-2 розділи з твору, моде переказати їх.
|
Читати продовження твору (1-2 розділи), написати кількома реченнями про нові події Аліси:
Де опинилася? Кого побачила? Які пригоди її спіткали?
|
qgcxj4w
|
|
Марина Цвєтаєва «Книги в червлній палітурці»
|
Знає, що таке вірш, виразно читає ліричний твір, виписує знайомих уже героїв.
|
Прочитати біографію, виписати 2-3 факти,які сподобались.
Прочитати твір, виписати героїв, які вже відомі вам з прочитаних раніше казок та оповідань
|
|
Українська література, 2 уроки
|
1
|
Є.Гуцало «Лось»
|
Знають зміст твору, порівнюють головних героїв твору, визначають головну думку
|
Читати с.199-203, дати відповіді на питання с.203 – усно.
|
dxsjxgu
|
2
|
Є.Гуцало «Лось»
|
Читати с.204-207, заповнити таблицю с.207
|