№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Примітка
|
5-Б клас Математика (4 уроки)
|
1.
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі, застосовуючи властивості прямокутника, квадрата.
|
П. 9, № 294, № 297, № 300*
|
Код доступу
Класу: y64zkw5
|
2.
|
Трикутник і його периметр.
|
Пояснити, що таке трикутник, обчислювати його периметр.
|
П. 10(питання стор.66) № 311, № 316
|
3.
|
Види трикутників.
|
Класифікувати трикутники за видами їхніх кутів, знаходити кути трикутника.
|
П. 10, № 308, № 325
|
4.
|
Розв’язування задач. Самостійна робота.
|
Розв’язувати прикладні задачі, виконати самостійну роботу.
|
П. 10, № 328, № 337*
|
Природознавство
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Код класу
7fudz3u
|
1.
|
Фізичні явища, їх різноманітність.
|
Наводити приклади різних фізичних явищ; описувати фізичні явища
|
П.13
Виконати практичну у
Google Classroom
|
2.
|
Хімічні явища, їх ознаки. Гниття. Горіння
|
Наводити приклади хімічних явищ і називати їх ознаки; розрізняти хімічні явища від фізичних; називати умови, за яких відбувається горіння.
|
П.14,15 читати
Завдання у Google Classroom
|
Основи здоров’я
|
16.11
|
Завдання додому.
Як стати відмінником
|
Вміння правильно розставляти приорітети в навчанні
|
Параграф 9, 10. google classroom
|
qrix573
|
Інформатика. Вчитель: Антонюк Олександр Миколайович
|
20.11
|
Безпечне користування інтернетом
|
Вміння правильно і раціонально користуватись інтернетом, відрізняти погані сайти і сервіси від хороших
|
Прочитати та законспектувати конспект у гугл класі. Виконати практичне завдання в google class
|
qrix573
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О. С.)
|
20.11
|
Файлова система
|
Назвати об’єкти, що належать до файлової системи та розрізнити їх
|
Опрацювати § 6 ст. 46-52
Виконати Вправу 3, 4 ст. 51-52
|
|
Образотворче мистецтво
|
|
Живопис. Зображення птахів
Композиція «Снігурі», «Папуга» (за вибором)
|
Обґрунтовує послідовність виготовленнякомпозиції. Усвідомлює важливість дотримання технологічної послідовності при виготовленні композиції.
|
Намалювати композицію «Снігурі»
|
w7g7boe
|
Трудове мистецтво (дівчата)
|
|
Оздоблення виробу декоративними швами. Виконання шва «хрестик»(продовдення теми)
|
Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням.
Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання
|
Виконання шва « косий хрестик»
|
mxhs3dd
|
Зарубіжна література
|
16.11
|
Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка»
|
Читає текст, може переказати
|
Читати біографію автора (с.92-93) Виписати основну інформацію: роки життя, місце народження, освіта, чим займався.
Читати казку с.94-97.
За вибором: намалювати малюнок, або скласти вірш, або скласти план до прочитаного.
|
qgcxj4w
|
18.11
|
Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка»
|
Читає текст, дає оцінку персонажам твору.
|
Читати казку с. 98 – 102
Завдання: Виписати казкових героїв твору «Хлопчик-зірка» та дати їм характеристику. Наприклад(приклад з іншого твору), Котигорошко – маленький, але дужий хлопчик, перемагає Змія завдяки своїй силі та кмітливості.
|