№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Примітка
|
Українська мова, 4 уроки
|
|
Приголосні тверді і м’які, дзвінкі і глухі. Г і Ґ
|
Розрізняють звуки за глухістю та м’якістю, ґ та г у словах
|
Параграф 26 – вивчити правила та переглянути відео (відео – це пояснення до правил у підручнику)
https://www.youtube.com/watch?v=w3bdnatw8b4
Виконати вправи: 195 – письм.
196 – усно.
200 - письмово. Приклад: гриб – дзвінкі г,б. Грип – дзв.г, глухий п.
Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2788842
|
dxsjxgu
|
|
Алфавіт
|
Пригадують алфавіт, можуть упорядкувати слова у алфавітному порядку
|
Параграф 27 – правила.
1)Вправа 207(п) (завд.1)
2)Упорядкувати за абеткою імена героїв улюблених мультфільмів.
3)Записати фонетичною транскрипцією слова (зразок фонет.транскр. на с.82)
Олень, дівчина, листопад, піч, ґелґотіти, сніг
|
|
|
Співвідношення звуків і букв
|
Пояснюють співвідношення між буквою та звуком.
|
Запис: Буква — це графічне зображення звука. Звук ми чуємо й вимовляємо, а букву — пишемо й бачимо.
1)Вправа 204 – завд.1 (зразок фонет.транскр. на с.82)
2)Зробити аналіз звуків у словах: Калач, пиріг, куліш, сіль, хліб, узвар. Скористайтеся підручником!
Наприклад:
|
|
|
Звукове позначення букв я,ю,є,ї,щ
|
Пояснює звукове позначення букв я,ю, є, ї, щ
|
Правило на с.87
Вправа 210 – записати слова через тире.
Вправа 211, 212, 216.
|
|
Історія, 1 урок
|
|
Практична робота №2. Рідний край на карті України
|
Позначати і підписувати на контурній карті історико-географічні регіони, територію рідного краю, рідне місто
|
Опрацювати матеріал §10
Виконати завдання на контурній карті
|
|
Укр.літ. 2 уроки
|
|
Г.Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» ур 2.
|
Знає текст твору, переказує
|
Читати с.102-106
Заповнити таблицю за зразком
Проблема
|
Як вчинила Аля
|
Порада
|
Неохайний вигляд
|
Ходила незаплетеною, бо лінувалася
|
Слід спочатку робити важливе
|
…
|
…
|
…
|
|
|
|
Г.Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії», 3
|
Знаходять і пояснюють чарівні моменти у казці, назви та імена.
|
Читати с. 108-113
1)Виписати незвичайне і звичайне у казці.
2)Виписати власні назви (імена героїв, назву країни тощо) та пояснити, чому вони так називаються. Наприклад: Аля – походить від імені Галя, але Аля, тому що дівчинка скоротила своє ім’я через лінощі.
|
|
Англійська мова
|
|
Світ наших захоплень
|
Описувати характер людей, використовуючи нову лексику
|
Впр.1, 3 ст.48-49 (усно), записати слова на ст.48 у словник, вивчити
Впр.2 ст.49 (письм.)
Впр.1,2 ст.22 (РЗ)
|
|
|
Наші вміння і можливості
|
Описувати характер людей, розповідати про інтереси, уподобання та вміння
|
Записати слова на ст.50 у словник, вивчити слова
Впр.2, 3 ст.51 (усно)
Вивчити таблицю на ст.52
Впр.4 ст.53 (письм.)
Впр.3 ст.23 (РЗ)
|
|
|
Стосунки з друзями
|
Розповідати про друга, використовуючи нову лексику
|
Записати слова на ст.54 у словник, вивчити слова
Впр.1,2 ст.54 (усно)
Впр.1 ст.55 (письм.)
Впр.4,5 ст.23 (РЗ)
|
|
Музичне мистецтво, 1 урок
|
|
Народні інструменти
|
Учні ознайомляться з українськими народними інструментами та особливостями їхнього звучання, розглянуть різновиди струнних, духових та ударних інструментів та особливість їх звучання в оркестрі, ознайомляться з творчістю М. Скорика, Є. Адамцевича та JI. Колодуба на прикладах їхніх творів. Розвиватимуть вміння розрізняти на слух звучання окремих народних інструментів та звучання оркестру народних інструментів, продовжать розвивати вміння надавати характеристику засобам виразності музичних творів, порівнювати народні та професійні твори.
|
Опрацювати сторінки 64-67підручника. Записати поняття, прослухати твори: М.Скорик Мелодія (у виконанні скрипки та бандури); Л.Колодуб «Гуцульські старосвітські награвання (соло сопілки) Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, відео додатках, які завантажені
в Google classroom.
|
5-Б Код курса
fgwkyys
|
Фізична культура
|
|
|
|
|
|
|
|
|