№
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Д/з
|
Прим
|
Українська література, 2 уроки
|
1
|
Г.Тютюнник «Дивак»
|
Знає текст твору, аналізує вчинки героїв твору
|
Читати с.216-219
Дати розгорнуту письмову відповідь на пит.11 с.219
|
dxsjxgu
|
2
|
Г.Тютюнник «Дивак»
|
Знає текст твору, аналізує вчинки героїв твору
|
Читати с.219-223
Дати письмову відп.на пит.12,13 с.223
|
Історія, 1 урок
|
1
|
Хто започаткував наукові дослідження історії України
|
розповісти про засновників української історичної науки, пояснити чому М. Грушевського називають «батьком української історичної науки»
|
Опрацювати § 26.
С. 146 «Мислю творчо» №1 - створити карту знань про одного з відомих українських істориків
|
6fhywvr
|
Українська мова. 3 уроки
|
1
|
РМ. Написання листа
|
Пише лист, вживаючи звертання та однорідні члени речення, доцільно ставить розділові знаки
|
Параграф 59
Впр.468 усно, впр.469 – письмово.
|
dxsjxgu
|
2
|
РМ. Оформлення конверта
|
Вміє правильно оформлювати конверт
|
Адреса: пар.62
Впр.484 – усно
Впр.485 - письмово
|
3
|
Вставні слова та сполучення
|
Знає найбільш уживані слова та сполучення, розрізняє їх, утворює речення з ними
|
Пар.58
Вправа 457, 458 – усно
Вправа 461 – письмово
|
Англійська мова
|
1
|
Outdoor School Camp Activities
Special Questions
|
Розповідати про минулі події, описувати літній відпочинок, вибирати необхідну інформацію з прослуханого тексту
|
Впр.1,2,3 ст.168-169 (усно)
Впр.5,6 ст.169 (письмово)
Впр.11 ст.92 (РЗ)
|
644wouj
|
2
|
Nature’s Beauty. Seasons
|
Описувати погоду у різні пори року; називати місяці та їх погодні особливості
|
Впр.1,2 ст.172-173 (усно)
Впр.3,4 ст.173 (письмово)
Вивчити слова на ст.173
Впр.2,3 ст.94-95 (РЗ)
|
3
|
Favourite Season
|
Розповідати про улюблену пору року; називати місяці; описувати погоду
|
Впр.1,2,3 ст.174 (усно)
Впр.4 ст.175 (письмово) Вивчити слова на ст.175
Впр.4,5 ст.96-97 (РЗ)
|
Фізична культура
|
1
|
Рівномірний біг 800 м.
Історія баскетболу.
Основні правила гри.
Ведення мяча на місці та в русі –правою -лівою рукою.
|
Виконати вправу, не переходячи на ходьбу.
Розміри площадки-?
Склад команд -?
Навчитися конролювати м’яч під час ведення.
|
ЗРВ.Біг до 5 хв.
Ознайомитись з
правилами гри.
Ведення м’яча.
|
cgnx253
|
2
|
Рівномірний біг
до 1000м. Правила гри.
Ведення м’яча почергово лівою та правою рукою.
|
Біг до 1км. Назвати суть гри у баскетбол. Навчитися конролювати м’яч під часиведення.
|
Біг до 1км.
Правила гри в
баскетбол. Ведення м’яча на різній швидкості.
|
3
|
Рівномірний біг
до 1200 М. Правила
гри. Правило 5сек.
Передача мяча .
Ведення мяча.
|
Біг в середньому темпі до 1км. Виконати вправи на розвиток сили. Ведення мяча на різній швидкості.
|
Біг до 1км.
Правила
баскетболу.
|
4
|
Музичне мистецтво
|
1
|
Музика і циркове
мистецтво
|
-учні зможуть розрізняти види
Циркового мистецтва, його представників
-зможуть розрізняти спільні риси між, мюзиклом, кіно та цирковим
мистецтвом
|
Переглянути
відео матеріал
Галоп із опери
«Паризький
балет» Ж.
Оффенбах; відео-
фрагмент фільму
«Гостя з
майбутнього»
Виконати
завдання в
Google classroom
«Стоп - кадр»
|
fgwkyys
|