Дата
|
Назва теми
|
Очікувані результати
|
Завдання які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Українська мова
|
12.01
|
Чергування приголосних звуків
|
Навчитеся розпізнавати явище чергування приголосних звуків при відмінювання слів та утворенні нових слів, помічати та виправляти орфографічні помилки.
|
§35 таблиця
ст.110
Вправа 282
|
Код класу
tfec2uc
|
13.01
|
Чергування приголосних звуків
|
Навчитеся розпізнавати явище чергування приголосних звуків при відмінювання слів та утворенні нових слів, помічати та виправляти орфографічні помилки.
|
§35 таблиця
ст.110
Вправа288
|
|
14.01
|
Чергування у-в, і-й
|
Опрацюєте нове явище милозвучності української мови, навчитеся обгрунтовувати вживання у-в, і-й, збагатите свої знання новими правилами орфографії.
|
§36 таблиця
ст.111-112
Вправа 293(письмово)
|
|
Укр.література
|
12.01
|
Літописні оповіді
з книги «Повість минулих літ». «Володимир вибирає віру»
|
Поглибите відомості про історичну та літературну пам’ятку «Повість минулих літ», опрацюєте зміст літописних оповідей, удосконалите вміння усвідомлено переказувати оповіді, аналізувати риси характеру руських князів, розрізняти казкові та історичні мотиви, усвідомите душевну красу й силу наших предків, любов руських князів до своєї землі як достойного прикладу для наслідування..
|
Короткі відомості про князя Володимира, переказувати усно оповідь
ст.145, усні відповіді на питання ст.145
|
Код класу
tfec2uc
|
14.01
|
Літописні оповіді
з книги «Повість минулих літ». «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам»
|
Поглибите відомості про історичну та літературну пам’ятку «Повість минулих літ», опрацюєте зміст літописних оповідей, удосконалите вміння усвідомлено переказувати оповіді, аналізувати риси характеру руських князів, розрізняти казкові та історичні мотиви, усвідомите душевну красу й силу наших предків, любов руських князів до своєї землі як достойного прикладу для наслідування..
|
Короткі відомості про князя Ярослава,
переказувати усно оповідь ст.146, усні відповіді на питанняст146-147
|
|
Математика (4 уроки)
|
1.
|
Площа прямокутника і квадрата.
|
Знаходити площу прямокутника і квадрата за формулою.
|
П. 19 (питання стор. 122), № 604, № 606, № 609.
|
Код доступу wsw54ot
|
2.
|
Периметр та площа прямокутника і квадрата.
|
Знаходити площу фігури, знати зв’язок між одиницями площі.
|
П. 19, № 614, № 619, № 620.
|
|
3.
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати прикладні задачі на знаходження площі та периметра прямокутника, квадрата.
|
П. 19, № 622, №627, № 629*
|
|
4.
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда.
|
Розрізняти дані просторові фігури, їх елементи. Знаходити суму довжин усіх ребер даних фігур.
|
П. 20, № 639, № 643, № 645.
|
|
Англійська мова
|
1
|
Родинні зв*язки. Родинне дерево
|
Надавати інформацію про членів своєї родини
|
Впр.1,4 ст.88-89 (усно),
Члени родини – записати та вивчити
Впр.2 ст.89 (письм.)
Впр.1,2 ст.45 (РЗ)
|
код доступу:
hyax7yb
|
2
|
Професії батьків
|
Розповідати про професії своїх батьків. Описувати свою родину
|
Записати слова на ст.91 у словник та вивчити слова, Впр.1,2, 3 ст.90-91 (усно) Опрацювати таблицю на ст.90 (Present Simple)
Впр.4 ст.91 (письмово)
Впр.4,5 ст.48 (РЗ)
|
код доступу:
hyax7yb
|
3
|
Діти в родині. Брати та сестри. Близнюки
|
Розповідати про своїх братів та сестер
|
Записати слова на ст.92-93 у словник, вивчити слова
Впр.1,3 ст.92 (усно)
Впр.4(а) ст.93(читати)
Впр.6 ст.94 (письмово) Впр.6,7 ст.48-49 (РЗ)
|
код доступу:
hyax7yb
|
Зарубіжна література
|
1
|
Е.Сетон-Томпсон
|
Знають текст твору, можуть переказати, аналізують характери головних героїв
|
Читати твір «Лобо» або «Снап» (за вибором)
|
qgcxj4w
|
2
|
Е.Сетон-Томпсон
|
Знають текст твору, можуть переказати, аналізують характери головних героїв
|
Задання за твором «Снап»: заповнити картку (або роздруковану, або виконати завдання в зошиті)
|
qgcxj4w
|