Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Українська мова
|
30.03
|
Контрольна робота з теми «Синтаксис і пунктуація Словосполучення Речення Головні і другорядні члени речення»
|
З’ясуєте рівень знань з теми, перевірите ваші вміння визначати члени речення, навики використання здобутих знань на практиці.
|
§47-53 Повторити правила. Усно тести ст.158
|
tfec2uc
|
31.03
|
Речення з однорідними членами
|
Навчитеся розпізнавати однорідні члени речення, пояснювати засоби зв’язку між ними
|
§54 ст.159
Вправа 427
|
tfec2uc
|
01.04
|
Кома між однорідними членами
|
Зможете визначати засіб зв’язку між однорідними членами, аргументувати вживання або невживання коми між ними.
|
§54 ст.159-160
Вправа 429
|
tfec2uc
|
Укр.література
|
30.03
|
Є.П.Гуцало «Лось». Оповідання.
|
Опрацюєте зміст твору, закріпите навики визначення теми, розвинете вміння переказувати уривки твору, навчитеся визначати жанрові ознаки епічного твору – оповідання.
|
Дочитати оповідання «Лось» до кінця, усні відповіді на питання ст.203, 207
|
tfec2uc
|
01.04
|
Протистояння добра і зла в оповіданні.
|
Розвинете текстотворчі вміння – міркувати про великий світ природи і людини в ньому, про добро і зло, любов і милосердя, висловите своє ставлення до зображуваних подій.
|
Літературне есе
Чому загинув лось? Як би ви поступили на місці хлопчиків?
|
tfec2uc
|
Математика (4 уроки)
|
29.03
|
Множення десяткових дробів.
|
Множити десятковий дріб на натуральне число.
|
П. 29, №1011, № 1013, № 1015
|
wsw54ot
|
30.03
|
Множення десяткових дробів.
|
Множити десятковий дріб на десятковий дріб за правилом.
|
П. 29, № 1017, № 1021
|
wsw54ot
|
31.03
|
Множення десяткових дробів.
|
Множити десятковий дріб на розрядну одиницю.
|
П. 29, № 1027, № 1029
|
wsw54ot
|
02.04
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати вправи на знаходження десяткового дробу від числа.
|
П. 29, № 1031, № 1033, № 1051*
|
wsw54ot
|
Англійська мова
|
29.03
|
Different Clothes
Одяг на різні смаки
|
Розповідати про вибір одягу у різний час та у різну погоду
|
Впр.1,2,3 ст.157 (усно) Впр.4 ст.156(письмово) Впр.5 ст.81 (РЗ)
|
код доступу:
hyax7yb
|
31.03
|
The Weather In Ukraine
Погода в нашій країні
|
Описувати погоду в нашій країні, розповідати про вибір одягу у різний час та різну погоду
|
Впр.1,3,4 ст.160 (усно)
Впр.1 ст.159, Впр.5 (а) ст.161 (письмово)
Впр.10 ст.84 (РЗ)
|
|
01.04
|
Outdoor Activities Справи на свіжому повітрі
|
Розповідати про відпочинок, висловлювати свої враження та почуття, вживаючи нові слова
|
Записати та вивчити слова на ст.163 Впр.1,3,4 ст.162-163 (усно)
Виконати завдання в Google Classroom
|
код доступу:
hyax7yb
|
Зарубіжна література
|
29.03
|
Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці»
|
виразно читає ліричний твір, висловлює судження про необхідність читати книжки
|
Пише есе про книгу в своєму житті, необхідність читати
|
qgcxj4w
|
31.03
|
Узагальнення з теми
|
Пригадує прочитане з теми
|
Складає матеріал до теми: фанфікшин, пантбук чи добірку ілюстрацій.
|
|
Історія
|
31.03
|
Тема5. Дослідники історії.
Як працюють історики
|
Розповісти чому Геродота називають «батьком історії», пояснювати з чого складаються історичні дослідження, дослідити історичні події та явища
|
Опрацювати § 24.
За допомогою пам’ятки с.135 укласти письмово повідомлення про будь-яку з історичних подій (фактів) з історії України чи вашої родини
|
6fhywvr
|