Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Природознавство
|
06.04
|
Водне середовище життя.
|
Називати особливості водного середовища життя; наводити приклади мешканців водного середовища життя та їх пристосувань до даного середовища.
|
П.41
Завдання у classroom
|
Код класу
bxotj76
|
08.04
|
Ґрунтове середовище життя.
|
Називати особливості ґрунтового середовища життя організмів; наводити приклади мешканців ґрунтового середовища життя; наводити приклади пристосувань організмів до життя у ґрунтовому середовищі
|
П.42
Завдання у classroom
|
Код класу
bxotj76
|
Інформатика Вчитель: Антонюк Олександр Миколайович
|
09.04
|
Типи алгоритмів.
|
Розрізнятимуть алгоритми на види і вмітимуть їх складати
|
Прочитати та законспектувати урок на google classroom.
Виконати практичну роботу
|
qrix573
|
Інформатика Вчитель: Козадаєва Ольга Сергіївна
|
09.04
|
Середовище виконання алгоритмів
|
Знатимуть що таке середовище виконання алгоритму, зможуть процювати з проектом у середовищі Скретч
|
Прочитати § 19 ст. 177-184
Вправа 2 ст. 182-184, Вправа 3 ст. 184
|
d5uyho2
|
Основи здоров’я
|
05.04
|
Безпека у побуті і навколищньому середовищі
|
Учні зможуть оцінювати наслідки порущення правил пожежної безпеки удома,
дізнаються,що таке «трикутник вогню»
|
Стор.126-129
|
Код гугл клас
qrix573
|
Фізична культура
|
05.04
|
Профілактика травматизму. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно силових якостей. Повторити низький старт,стартовий розбіг.
|
Учні перевірять свої знання.
Зміцнення здоров'я, підвищення фізичної працездатності.
|
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться
Classroom
|
Classroom код класу
bekrdii
|
06.04
|
Теоретичні відомості:правила самостійних занять. ЗРВ Стрибок у висоту сп. ‘’переступання’’- розбіг і відштовхування.
|
Зміцнення здоров'я, підвищення фізичної працездатності. Учні будуть знати техніку стрибка.
|
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться
Classroom
|
08.04
|
Теоретичні відомості:характеристика здорового способу життя.
ЗРВ. Стрибок у висоту – закріплення техніки стрибка в цілому.
|
Зміцнення здоров'я, підвищення фізичної працездатності
Учні будуть знати і вміти використовувати свої знання.
|
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться Classroom
|
Музика
|
08.04
|
Музика в кіно.
|
Учні зможуть розрізняти види кіно.
Ознайомляться з творчістю кінорежисерів України
|
Е.Крилатов «Гостя з майбутнього.»- прослухати.Записати поняття стор.162
Всі матеріали для виконання завдання знаходяться в презентації, відео додатках, які завантажені
в Google classroom.
|
5-А Код класу
ctgq4rm
|
Образотворче мистецтво
|
07.04
|
Садово-паркове мистецтво.
|
Учні зможуть дізнатись більше про фонтани Петергофа, завітавши на сайт Державного музею- заповідника «Петергоф»
Передати мужність у характері міфологічної істоти — кентавра.
Прикрасити басейн фонтана декором.
Об’єднати середовище і фонтан у цілісну композицію.
|
Створіть фонтан « Юний Кентавр» для прикрашення парку( пластилін)
|
Код класу 5-а 3g64hlx
Код класу 5-б w7g7boe
|
Трудове навчання ( дівчатка)
|
09.04
|
Технологія виготовлення ляльки-іграшки
|
Учні зможуть графічно зображувати виріб,
планувати роботу з виконання проекту
|
Створити ескіз виробу
|
Код класу mxhs3dd
|
Трудове навчання( хлопчики)
|
09.04
|
Аплікація з паперу
|
Учні зможуть поєднувати кольори, працювати з папером
|
Робота з папером ,
|
|