Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Українська мова
|
06.04
|
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами
|
Навчитеся розпізнавати узагальнювальні слова, будувати речення з однорідними членами та узагальнювальним словом
|
§55 ст.162
Вправа 437
|
tfec2uc
|
07.04
|
Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами
|
Навчитеся ставити розділові знаки у реченні з однорідними членами та узагальнювальним словом., пояснювати їх вживання, використовуючи правила
|
§55 ст.163
Вправа 439
|
tfec2uc
|
08.04
|
Однорідні члени речення Розділові знаки
|
Узагальните вміння розпізнавати однорідні члени речення, ставити розділові знаки, аргументувати свій вибір
|
§-55 ст.159-163
Вправа 447
|
tfec2uc
|
Укр.література
|
06.04
|
Основні відомості про М.Т.Рильського Краса рідної природи у віршах «Осінь- маляр із палітрою пишною…», «Дощ»
|
Ознайомитеся з видатним українським письменником М.Т.Рильським, його поетичною спадщиною. Удосконалите вміння виразно читати поезію, дотримуючись засобів виразного читання, складати паспорт твору.Усвідомите, що турбота про світ природи і рідних людей – неодмінна ознака гуманної, гідної поведінки
|
Відомості про поета ст.209, виразно читати вірші ст.210-211, відповіді на питання ст.210-211
|
tfec2uc
|
08.04
|
Єдність людини і природи у вірші «Люби природу не як символ…»
|
|
Вірш напам’ять ст.212, усні відповіді на питання ст.212
|
tfec2uc
|
Математика (4 уроки)
|
05.04
|
Розв’язування задач. С/Р
|
Знаходити добутки десяткових дробів, значення виразів, застосовуючи закони.
|
П. 29, № 1039, № 1041(1), № 1048
|
wsw54ot
|
06.04
|
Ділення десяткових дробів.
|
Ділити десятковий дріб на натуральне число.
|
П. 30 (1), № 1064, № 1066, № 1079 (1,2)
|
wsw54ot
|
07.04
|
Ділення десяткових дробів.
|
Знаходити частку двох десяткових дробів.
|
П. 30 (2), № 1073, № 1075, № 1077
|
wsw54ot
|
09.04
|
Ділення десяткових дробів.
|
Ділити десятковий дріб на розрядну одиницю.
|
П. 30 (3), № 1082, № 1085, № 1087
|
wsw54ot
|
Англійська мова
|
05.04
|
Outdoor Activities Справи на свіжому повітрі
|
Розповідати про відпочинок, висловлювати свої враження та почуття, вживати нові слова
|
Впр.1,2,4 ст.162-163 (усно)
Впр.3 ст.163 (письмово) Вивчити слова на ст.163
Впр.1 ст.85 (РЗ)
|
код доступу:
hyax7yb
|
07.04
|
Outdoor School Camp Activities
У літньому таборі
|
Розповідати про минулі події, описувати літній відпочинок
|
Впр.1,2 ст.164-165 (усно)
Впр.3 ст.165 (письмово) Вивчити слова на ст.165
Впр.5 ст.88 (РЗ)
|
|
08.04
|
Prepositions Of Place Прийменники місця
Past Simple
|
Розповідати про минулі події, вживати прийменники місця
|
Вивчити таблиці на ст.167, 166
Впр.1,2 ст.166-167 (усно)
Впр.4 ст.168 (письмово)
Впр.6,7 ст.89-90 (РЗ)
|
код доступу:
hyax7yb
|
Зарубіжна література
|
05.04
|
Твори сучасного мистецтва (література та кіно). Сучасні газети, журнали
|
Знає про сучасне мистецтво, знає імена суч.письменників, назви їх книг для дітей
|
Скласти індивідуальний список творів для читання.
Написати відгук на сучасну книгу
|
qgcxj4w
|
07.04
|
Роальд Дал «Чарлі і Шоколадна фабрика»
|
Називає цікаві факти з життя автора, створює за ними карту знань
|
Скласти карту знань про життя та творчість письменника
|
|
Історія
|
07.04
|
Літописці української історії
|
розповісти про загадки минулого, що залишили літописці, розповісти, які дослідження здійснювали літописці для написання своїх праць
|
Опрацювати § 25.
С. 141 «Мислю творчо» - виконати одне завдання на вибір
|
6fhywvr
|