Дата
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Українська мова
|
24.03
|
Пунктуаційна помилка та її умовне позначення
|
Уміти розпізнавати види речень за метою висловлювання, інтонацією, емоційним забарвленням, аргументувати розділові знаки в кінці речення.
|
§49 ст.145-147 вправа 390 (завдання І, ІІ)
|
tfec2uc
|
25.03
|
Другорядні члени речення Синтаксичний практикум
|
Закріпите вміння визначати другорядні члени речення, використовувати виражальні можливості другорядних членів речення у своєму мовленні.
|
§51-53
Вправа 424
|
tfec2uc
|
26.03
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Словосполучення Головні і другорядні члени речення»
|
Узагальните набуті знання і вміння, з’ясуєте вміння будувати непоширені та поширені речення, використовувати у власних висловлюваннях.
|
§47-53
Вправа 423
|
tfec2uc
|
Укр.література
|
24.03
|
Контрольна робота з теми «Рідна Україна Світ природи»
|
З’ясуєте рівень знань з теми, уміння висловлювати міркування про способи вираження любові до рідної землі
|
Виразне читання віршів напам’ять
|
tfec2uc
|
26.03
|
Основні відомості з біографії Є.П. Гуцала Дивовижний світ природи в поезіях «Зірка», «Чарівники»
|
Ознайомитесь з творчістю українського письменника, удосконалите вміння виразно читати поезію.
|
Прочитати інтерв’ю з автором ст. 199-200; виразно читати вірші.
|
tfec2uc
|
Математика (4 уроки)
|
22.03
|
Додавання десяткових дробів.
|
Додавати десяткові дроби за правилом суми.
|
П. 28( питання стор. 185), № 967, № 980
|
wsw54ot
|
23.03
|
Додавання десяткових дробів.
|
Знаходити суму десяткових дробів з різною кількістю цифр після коми, використовуючи закони додавання.
|
П. 28, № 972, № 988, № 992(1,3)
|
wsw54ot
|
24.03
|
Віднімання десяткових дробів.
|
Віднімати десяткові дроби за правилом.
|
П. 28, № 976, № 983
|
wsw54ot
|
26.03
|
Віднімання десяткових дробів.
|
Розв’язувати рівняння, застосовуючи правила суми та різниці десяткових дробів.
|
П. 28, №970, № 978, № 990
|
wsw54ot
|
Англійська мова
|
22.03
|
What Is the Weather Like Today? Test
|
Розповідати про погоду, використовуючи ЛО та безособові речення; перевірити знання з теми
|
Виконати завдання в Google Classroom
Впр.10 ст.78 (РЗ)
|
код доступу:
hyax7yb
|
24.03
|
Weather and Clothes
Погода і одяг
|
Описувати одяг у різну погоду, повторити теперішні часи та минулий неозначений час
|
Записати та вивчити слова на ст.153
Впр.1,2,4 ст.152-153 (усно)
Впр.3 ст.153 (письмово)
Впр.1,2 ст.79 (РЗ)
|
|
25.03
|
Weather and Clothes
Вдягаємося по погоді
|
Розповідати про щоденні справи; описувати зовнішній вигляд та погоду
|
Записати та вивчити слова на ст.155 Впр.1,2 ст.154-155 (усно)
Впр.3 ст.155 (письмово) Впр.3,4 ст.80 (РЗ)
|
код доступу:
hyax7yb
|
Зарубіжна література
|
22.03
|
Льюїс Керолл «Аліса в Задзеркаллі»
|
Самостійно обирає та читає 1-2 розділи з твору, може переказати їх.
|
Читати продовження твору (1-2 розділи), написати кількома реченнями про нові події Аліси:
Де опинилася? Кого побачила? Які пригоди її спіткали?
|
qgcxj4w
|
24.03
|
Марина Цвєтаєва «Книги в червлній палітурці»
|
Знає, що таке вірш, виразно читає ліричний твір, виписує знайомих уже героїв.
|
Прочитати біографію, виписати 2-3 факти,які сподобались.
Прочитати твір, виписати героїв, які вже відомі вам з прочитаних раніше казок та оповідань
|
|