Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Завдання які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Українська мова
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Будова слова Орфографія»
|
Узагальните й систематизуєте знання з даної теми
|
Вправа 178, тести ст. 74-75
|
tfec2uc
|
|
Контрольна робота з теми «Будова слова Орфографія»" Тестовий зріз знань
|
З’ясуєте рівень знань, умінь і навичок з даної теми
|
Усні відповіді на питання ст.75
|
|
|
Фонетика Графіка Орфоепія Орфографія Звуки мови й звуки мовлення Голосні і приголосні звуки
|
З’ясуєте, що вивчають дані розділи науки про мову, повторите відомості про голосні та приголосні звуки
|
§25 правила ст.80-81 вправа 192(завдання ІІ, ІІІ)
|
|
|
Голосні звуки
Фонетична транскрипція
|
Повторите відомості про голосні звуки, навчитеся розрізняти наголошені і ненаголошені голосні звуки, робити звуковий запис слова
|
§25 правила ст.80
Вправа 193 (завдання І, ІІ)
|
|
Укр.література
|
|
Василь Королів-Старий «Хуха-Моховинка» Короткі відомості про письменника
|
Опрацюєте відомості про Короліва-Старого, прочитаєте казку, удосканалите вміння переказувати епізоди казки
|
Опрацювати статтю ст.76 Прочитати казку, скласти план
|
|
|
«Хуха-Моховинка» Образи фантастичних істот Портрет Добро і зло в казці
|
Оціните вчинки персонажів та життєві ситуації, в які потрапляють герої твору; усвідомите важливість толерантного ставлення до людей у сучасному світі
|
Правило: портрет ст.84; заповнити таблицю
|
|
Математика (4 уроки)
|
|
Контрольна робота «Додавання і віднімання натуральних чисел.»
|
Перевірити знання з даної теми
|
Повторити п.6 – п.10
|
wsw54ot
|
|
Множення натуральних чисел.
|
Виконувати множення натуральних чисел в стовпчик і зручним способом.
|
П. 11(питання стор.74) № 354, № 356
|
|
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі на множення натуральних чисел.
|
П. 11, № 358, № 366, № 369*
|
|
|
Розподільний закон множення.
|
Спрощувати вирази: розкривати дужки, виносити спільний множник за дужки.
|
П. 12, № 385, № 387, № 389
|
|
Англійська мова
|
|
An English
Test
Як краще
вивчати
англійську
|
Обговорювати різні
шляхи вивчення
англійської мови
|
Впр.2, 3 ст.34-35 (усно)
Впр.6 ст.35 (письм.)
Виконати завдання в
Google Classroom
|
код доступу:
hyax7yb
|
|
Наші вміння і можливості
|
Описувати характер людей, розповідати про інтереси, уподобання та вміння
|
Записати слова на ст.50 у словник, вивчити слова
Впр.2, 3 ст.51 (усно)
Вивчити таблицю на ст.52
Впр.4 ст.53 (письм.)
Впр.3 ст.23 (РЗ)
|
код доступу:
hyax7yb
|
|
Стосунки з друзями
|
Розповідати про друга, використовуючи нову лексику
|
Записати слова на ст.54 у словник, вивчити слова
Впр.1,2 ст.54 (усно)
Впр.1 ст.55 (письм.)
Впр.4,5 ст.23 (РЗ)
|
код доступу:
hyax7yb
|
Зарубіжна література
|
|
Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка» - ур.3
|
Читає текст, може переказати
|
Читати казку с.103 - 105 (дочитати до кінця)
1 завдання за вибором: намалювати малюнок, скласти вірш, план до прочитаного, створити кросворд чи власне завершення твору.
|
qgcxj4w
|
|
Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка» - ур 4.
|
Знає текст твору, може переказати
|
Пройти тестування за змістом твору https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5985585
Дійсно до 28.11!
|
qgcxj4w
|
Історія
|
|
|
Позначати і підписувати на контурній карті історико-географічні регіони, територію рідного краю, рідне місто
|
Опрацювати матеріал §10
Виконати завдання на контурній карті
|
|
Природознавство
|
|
Фізичні явища, їх різноманітність.
|
Наводити приклади різних фізичних явищ; описувати фізичні явища
|
П.13
Виконати практичну у
Google Classroom
|
Код класу
bxotj76
|
|
Хімічні явища, їх ознаки. Гниття. Горіння
|
Наводити приклади хімічних явищ і називати їх ознаки; розрізняти хімічні явища від фізичних; називати умови, за яких відбувається горіння.
|
П.14,15 читати
Завдання у Google Classroom
|
|