Дата
|
Тема
|
Очікувані результати
|
Завдання які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Українська мова
|
16.11
|
Префікс і суфікс
Розбір слова забудовою
|
Закріпите вміння виділяти у словах префікси і суфікси, виконувати розбір слова за будовою
|
§19 ст.62-63правила таблиця «Розбір слова за будовою» ст.65 вправа 146, 155
|
tfec2uc
|
17.11
|
Розвиток зв’язного мовлення Письмовий твір-опис предмета в художньому стилі з використанням слів із суфіксами і префіксами
|
Закріпите вміння створювати власні твори з елементами опису предмета
|
§ 20 правила ст.66-67 пам’ятка ст.67
Вправа151 Б
|
|
18.11
|
Орфограми в значущих частинах слова (повторення)
|
Повторите відомості про написання букв у значущих частинах слова - морфемах
|
§21 правила ст.68-69
Вправа162
|
|
19.11
|
Написання префіксів пре-при-прі-
|
Опрацюєте правила написання префіксів
|
§22 правила ст.70-71
Вправа 175
|
|
Укр. література
|
17.11
|
Іван Франко «Фарбований Лис»
|
Опрацюєте зміст казки
|
Прочитати казку ст.69-74 Усні відповіді на питання ст.71, 73, 74. Скласти план казки.
|
tfec2uc
|
19.11
|
Фарбований Лис» Головні та другорядні персонажі Мова автора та мова персонажів Образ Лиса
|
Навчитеся розрізняти головні та другорядні персонажі, мову автора і мову персонажів, проаналізуєте поведінку Лиса, оціните його поступки
|
Прочитати статтю ст.75 . Написати відповідь на питання «Що мені подобається і не подобається в поведінці Лиса?»
|
|
Математика (4 уроки)
|
6.11.
|
Розв’язування задач.
|
Розв’язувати задачі, застосовуючи властивості прямокутника, квадрата.
|
П. 9, № 294, № 297, № 300*
|
wsw54ot
|
17.11
|
Трикутник і його периметр.
|
Пояснити, що таке трикутник, обчислювати його периметр.
|
П. 10(питання стор.66) № 311, № 316
|
|
18.11
|
Види трикутників.
|
Класифікувати трикутники за видами їхніх кутів, знаходити кути трикутника.
|
П. 10, № 308, № 325
|
|
20.11.
|
Розв’язування задач. Самостійна робота.
|
Розв’язувати прикладні задачі, виконати самостійну роботу. |
П. 10, № 328, № 337*
|
|
Англійська мова
|
16.11
|
Шкільне життя
|
Повторити лексико-граматичний матеріал
|
Впр.1,2, 3 ст.42-43 (усно)
Впр.5 ст.43 (письм.)
Впр.6 ст.20-21 (РЗ)
|
код доступу:
hyax7yb
|
18.11
|
Улюблені шкільні предмети. Контрольна з англійської мови
|
Підсумують знання по темі “Favourite Subject”
“An English Test”
|
Виконати контрольну роботу в Google Classroom
|
код доступу:
hyax7yb
|
19.11
|
Важливість вивчення іноземної мови
|
Вміти надавати інформацію про важливість вивчення мови; вміти висловлювати свою думку
|
Впр.1 ст.44 (читат.)
Впр.3 ст.45 (усно)
Впр.2 ст.45 (письмово)
|
код доступу:
hyax7yb
|
Зарубіжна література
|
16.11
|
Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка»
|
Читає текст, може переказати
|
Читати біографію автора (с.92-93) Виписати основну інформацію: роки життя, місце народження, освіта, чим займався.
Читати казку с.94-97.
За вибором: намалювати малюнок, або скласти вірш, або скласти план до прочитаного.
|
Код класу: qgcxj4w
|
18.11
|
Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка»
|
Читає текст, дає оцінку персонажам твору.
|
Читати казку с. 98 – 102
Завдання: Виписати казкових героїв твору «Хлопчик-зірка» та дати їм характеристику. Наприклад(приклад з іншого твору), Котигорошко – маленький, але дужий хлопчик, перемагає Змія завдяки своїй силі та кмітливості.
|
|
16.11
|
Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка»
|
Читає текст, може переказати
|
Читати біографію автора (с.92-93) Виписати основну інформацію: роки життя, місце народження, освіта, чим займався.
Читати казку с.94-97.
За вибором: намалювати малюнок, або скласти вірш, або скласти план до прочитаного.
|
|
Інформатика Вчитель: Антонюк Олександр Миколайович
|
20.11
|
Безпечне користування інтернетом
|
Вміння правильно і раціонально користуватись інтернетом, відрізняти погані сайти і сервіси від хороших
|
Прочитати та законспектувати конспект у гугл класі. Виконати практичне завдання в google class
|
qrix573
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О. С.)
|
20.11
|
Файлова система
|
Назвати об’єкти, що належать до файлової системи та розрізнити їх
|
Опрацювати § 6 ст. 46-52
Виконати Вправу 3, 4 ст. 51-52
|
|